Πέταξαν 272.733 χιλιάδες ευρώ για άχρηστη
πεζοδρόμηση
ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΥΡΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΙΧ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΩΡΑ 7 μμ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΠΟΛΙΤΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
Κύριε Δήμαρχε, επιτρέψτε μας να
διατυπώσουμε την έντονη αποδοκιμασία μας και να διαμαρτυρηθούμε για το έργο της
επίστρωσης πεζοδρομίων, η οποία συντελείται εδώ και κάποιο καιρό επί της οδού
Χρυσοστόμου Σμύρνης στο Βύρωνα. Μπορεί μια αλλαγή των λαμπτήρων φωτισμού από
τις οποίες ο Δήμος θα εξοικονομεί ενέργεια να είναι αναγκαία, αλλά η ολοκληρωτική αλλαγή του
ολοκαίνουργιου πεζοδρομίου στην Χρ. Σμύρνης, το οποίο, πρόσφατα σχεδόν, πλήρωσε
ο λαός του Βύρωνα με χιλιάδες ευρώ, δεν
υπαγορεύεται από καμία λογική και δεν υπηρετεί κανένα ουσιαστικό σκοπό.
Γνωρίζουμε
ότι το έργο αυτό είχε προγραμματισθεί να γίνει από την προηγούμενη δημοτική
αρχή, αλλά αυτό δεν αλλάζει τις ευθύνες τόσο της προηγούμενης όσο και της
σημερινής δημοτικής αρχής για την εκτέλεση ενός έργου, που είναι ολοφάνερα
άχρηστο και περιττό.
Το εκτελούμενο έργο , που σύμφωνα με την
σύμβαση την οποία υπέγραψε η σημερινή δημοτική αρχή με τον εργολάβο θα κοστίσει 272.733,99 ευρώ (!), δεν
ανταποκρίνεται σε καμιά απολύτως ανάγκη της πόλης και της Χρ. Σμύρνης. Είναι κυριολεκτικά
λεφτά πεταμένα. Σε μια περίοδο, που ο λαός μας υποφέρει από τέτοια
φτώχεια και δυστυχία, τα φαινόμενα αυτά μας θυμίζουν καταδικασμένες εποχές αλλά
και μερικές από τις αιτίες, οι οποίες συνετέλεσαν ώστε η χώρα να μπει στην
εποχή αυτής της μεγάλης και φοβερής καταστροφής για τους ανθρώπους της εργασίας.
Να
ξηλώνονται σε μια τέτοια εποχή οι κυβόλιθοι των ολοκαίνουργιων και μοντέρνων
πεζοδρόμια στην Χρ. Σμύρνης και να αντικαθίστανται με όμοια υλικά – κύβους, επειδή
τα νέα υλικά, όπως ισχυρίζονται μερικοί, είναι απλώς πιο «ψυχρά», το θεωρούμε
απλώς μια μεγάλη κοροϊδία, που χρησιμοποιείται μόνο για την εκμετάλλευση της
εργαζόμενης κοινωνίας, για να κλέβει το μέλλον το δικό μας, των παιδιών μας και
της πατρίδας μας. Κοροϊδία αποτελεί επίσης η τοποθέτηση νέων ιστών για την
ανάρτηση των νέων λαμπτήρων ενώ υπάρχουν οι παλιές κολώνες.
Το επιχείρημα της δημοτικής αρχής ότι το
έργο είναι ενταγμένο στα ευρωπαϊκά προγράμματα δεν αλλάζει τους λόγους της
αντίθεσής μας. Πρώτον γιατί το έργο
αυτό γίνεται με εθνική συγχρηματοδότηση και δεύτερον γιατί τα ευρωπαϊκά
προγράμματα αποτελούνται και αυτά από το μόχθο και την φορολογία των εργαζομένων
λαών της Ευρώπης και μέσα σε αυτούς και του ελληνικού λαού. Ευρωπαϊκό
πρόγραμμα δεν σημαίνει ότι πετάμε τα λεφτά σε έργα άχρηστα απλώς για να πλουτίζουν ορισμένοι.
Διατυπώνουμε
το αίτημα στην Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου να φέρει αυτό το θέμα ΑΜΕΣΑ στο
Δημοτικό Συμβούλιο για να μάθουνε όλοι οι πολίτες του Βύρωνα όλες τις
διαδικασίες και όλα τα επί μέρους στοιχεία του έργου και συγκεκριμένα:
·
Τη μελέτη του
έργου που δημοπρατήθηκε, τεχνική περιγραφή του, προϋπολογισμό μελέτης,
τεχνικές προδιαγραφές κλπ.
·
Πόσοι εργολάβοι
προσήλθαν στον διαγωνισμό
·
Ποιος έκανε την
αξιολόγηση των εργολάβων που έδωσαν προσφορές.
·
Στοιχεία
για το κόστος της επίστρωσης ανά τετραγωνικό μέτρο.
·
Ποια
είναι η συνολική έκταση των πεζοδρομίων
που πρόκειται να επιστρωθεί στην Χρ. Σμύρνης.
·
Ποιο
είναι το κόστος των υλικών της πλακόστρωσης ανά τετραγωνικό μέτρο.
·
Την
ακριβή ποιότητά των κύβων καθώς και την προμηθεύτρια εταιρία όπως και την χώρα
κατασκευή τους.
·
Τι πρόκειται να
γίνει το πλακόστρωτο των πεζοδρομίων που τώρα αφαιρείται και το οποίο φυσικά
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΧΘΕΙ, αλλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε άλλα πεζοδρόμια που
χρειάζονται πράγματι επιστρώσεις.
·
Που
αποθηκεύονται τώρα οι πλάκες, που αφαιρούνται;
·
Γιατί
αγοράστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν νέες κολώνες για την εγκατάσταση λαμπτήρων – led, εφ’ όσον υπάρχουν οι παλιές κολώνες; Πόσο κοστίζει
κάθε σύστημα των νέων ιστών μαζί με τους λαμπτήρες – led
που
τοποθετούνται, ποιο είναι το κόστος ανά μονάδα τοποθέτησης και αλλαγής των νέων
ιστών και λαμπτήρων και πόσες νέες κολώνες και λαμπτήρες θα τοποθετηθούν συνολικά.
·
Γιατί
δεν επιδιώχθηκε η αλλαγή της θέσης έργου, ώστε οι νέες πεζοδρομήσεις να γίνουν
εκεί που υπάρχουν χαλασμένα πεζοδρόμια και επικίνδυνα για τους πολίτες.
·
Ποια
ήταν η εταιρία που εκτέλεσε, πριν από μερικά χρόνια, το έργο της τελευταίας
πεζοδρόμησης της Χρ. Σμύρνης, πόσο κόστισαν τότε οι λίθινοι κύβοι ανά τ.μ., οι εργασίες
τοποθέτησή τους και το συνολικό κόστος του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου