Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

«Η Αλληλεγγύη των Λαών θα Νικήσει» Επίσκεψη Ιταλών μαθητών στο ΚΙΦΒ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ (ΚΙΦΒ)
6977-747431 + mail egmont1937@gmail.com

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
«Η Αλληλεγγύη των Λαών θα Νικήσει»
Επίσκεψη Ιταλών μαθητών στο ΚΙΦΒ 





Χθες 27.2.2017 Καθαρή Δευτέρα πρωί, μαθητές από το Πολυκλαδικό Λύκειο του Μιλάνου Ιταλίας «Κιουρί-Σράφα» συνοδεία των καθηγητών τους, επισκέφτηκαν το ΚΙΦ Βύρωνα, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον αγώνα του ελληνικού λαού ενάντια στο χρέος, στις δανειακές συμβάσεις και τα μνημόνια, ενάντια στις αντιδραστικές πολιτικές της Ε.Ε. Μαζί με τα μηνύματα αλληλεγγύης οι μαθητές έφεραν επίσης στο ΚΙΦΒ  φάρμακα. Την προηγούμενη μέρα οι μαθητές είχαν επισκεφτεί τους Σύριους και άλλους πρόσφυγες στο Ελληνικό. 

Την ομάδα των Ιταλών μαθητών και καθηγητών υποδέχθηκαν μέλη του ΚΙΦ Βύρωνα, οι οποίοι και τους ενημέρωσαν για το έργο το οποίο έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα. Στα 4 χρόνια λειτουργίας τόνισαν, το ΚΙΦΒ δέχτηκε 18.000 περίπου επισκέπτες από όλη την Αθήνα, ενώ διαθέτει ένα δίκτυο 104 γιατρών όλων των ειδικοτήτων, που παρέχουν δωρεάν ιατρικές εξετάσεις στα ιατρεία τους, 38 φαρμακεία που βοηθάνε με φάρμακα το έργο της δωρεάν παροχής φαρμάκων καθώς και 3 κέντρα δωρεάν διαγνωστικών εξετάσεων. Ταυτόχρονα έδωσαν στοιχεία για την τεράστια ανεργία και την μεγάλη φτώχεια που διαπερνά την μεγάλη πλειοψηφία του εργαζόμενου λαού καθώς και την τραγική κατάσταση που σφραγίζει τον τομέα της Υγείας στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι το ΚΙΦΒ, δεν αποτελεί μια παρουσία ανθρωπιστικής έκφρασης αλλά είναι μια οντότητα αγώνα και αναπόσπαστο τμήμα του μετώπου της Κοινωνικής Αλληλεγγύης για να σπάσει ο λαός τις αλυσίδες της υποδούλωσης, υπογραμμίζοντας συνάμα την σφοδρή αντίθεσή του στις βάρβαρες πολιτικές της Ε.Ε. 

Τα μέλη του ΚΙΦΒ ευχαρίστησαν τους μαθητές για την επίσκεψή τους υπογραμμίζοντας την μεγάλη σημασία, που έχει η διεθνής αλληλεγγύη όχι μόνο προς τον Ελληνικό λαό αλλά και όλους τους λαούς της Ε.Ε. Μαθητές και καθηγητές χαιρέτισαν με  ενθουσιώδη χειροκροτήματα την ενημέρωση, τους στόχους και το έργο του ΚΙΦ Βύρωνα και αναχώρησαν για την Επίδαυρο, τελευταίο σταθμό της επίσκεψής τους στην Ελλάδα. 

ΚΙΦΒ

Βύρωνας 28.2.17       

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

ΚΑΛΕΣΜΑ - Ο ΥΜΗΤΤΟΣ ΠΑΛΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ!

Διαδημοτική Επιτροπή για την προστασία του Υμηττού

Ο ΥΜΗΤΤΟΣ ΠΑΛΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ!

Φίλε, φίλη, κάτοικε των Δήμων γύρω από τον Υμηττό, το ήξερες; Το ήξερες πως ένα Προεδρικό Διάταγμα του 2011 γιά την προστασία του Υμηττού σου δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα, σε έχει θέσει σε «ομηρία» και «απειλεί» τα συμφέροντα και την περιουσία σου;

          Κάπως έτσι πρέπει να είναι, αφού πολλοί «εκπρόσωποί» σου, δήμαρχοι (Κορωπίου, Παιανίας-Γλυκών Νερών, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ηλιούπολης), σύλλογοι αυθαιρετούχων, κυνηγετικοί σύλλογοι, έχουν προσφύγει στα Δικαστήρια για να καταργηθούν οι «ακραίες» νομικές διατάξεις «υπερπροστασίας» του Υμηττού. Η προσφυγή αυτή μάλιστα, φαίνεται πως θα δικαιωθεί, διότι το αρμόδιο Υπουργείο δεν φρόντισε από το 2011 (μέχρι και σήμερα) να παρουσιάσει την αναγκαία Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

          Θα πρέπει να το ήξερες, διότι με δικά σου έξοδα πληρώθηκαν από τους συγκεκριμένους Δήμους δικηγορικά γραφεία, ώστε να γίνουν οι προσφυγές. Διότι εμμέσως, η δική σου υπογραφή φιγουράρει δίπλα στην υπογραφή αυτού που θεωρεί «αναφαίρετο δικαίωμά του» να σκοτώνει τα ζώα και τα πουλιά του Υμηττού. Αυτού που θέλει να ενταχτεί το αυθαίρετό του στο σχέδιο πόλης, ώστε να το κάνει πολυκατοικία. Και από κοντά μεγάλων κατασκευαστικών συμφερόντων που προτείνουν νέα ιδιωτικά σχολεία σε «ειδυλιακό περιβάλλον» κ.α. 

Μάλλον θα το ήξερες όταν άκουγες τις εξαγγελίες πολλών δημάρχων ή δημοτικών παρατάξεων για σχολεία, νεκροταφεία, σταθμούς μεταφόρτωσης απορριμμάτων κλπ. Μα που αλλού να γίνουν; Εκεί που είναι «τζάμπα». Στον Υμηττό, την εύκολη και φτηνή λύση. Για μας τους σημερινούς βέβαια. Για τους αυριανούς, πενήντα χρόνια μετά, απλώς δεν θα υπάρχει λύση...

Εάν το ήξερες, δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς. Οι δήμαρχοι του «τσιμέντο να γίνει», οι μεγαλοκατασκευαστές και οργανωμένες μειοψηφίες (πολύτιμοι ψηφοφόροι) θα κάνουν τη δουλειά. Εάν δεν το ήξερες ψάξε-ρώτα-ασχολήσου. Ο Υμηττός, ως πνεύμονας οξυγόνου, χώρος περιπάτου και αναψυχής ανήκει σ’εσένα, τα παιδιά και τα εγγόνια σου.

Η «Διαδημοτική επιτροπή για την προστασία του Υμηττού»,μία συνεργασία δεκάδων συλλογικοτήτων που λειτουργούν στις συνοικίες γύρω απ’το βουνό, ξεκινά καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών. Ζητάμε να μην υπάρξει καμμία επιπλέον επιβάρυνση του Υμηττού.


Ενημερωτική εκδήλωση, στην Ηλιούπολη, Δευτέρα 6 Μαρτίου, 18:30,

στο αναψυκτήριο του Δημοτικού ‘Αλσους «Δ. Κιντής» -Μνησικλέους και ΄Υδρας




Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

ΚΙΦΒ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ





ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ (ΚΙΦΒ)
Ελλησπόντου 21 Βύρωνας
6977-747431 + kif.byrona@gmail.com

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 

To ΚΙΦΒ καταγγέλλει ότι σήμερα 27.1.17 και ώρα 3 μμ ακριβώς προσπάθησε, επανειλημμένα, να επικοινωνήσει με το ΚΕΝΤΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ (ΚΕΠΑ) που υπάγεται στο ΙΚΑ, στους αριθμούς που αναγράφονται παρακάτω, αλλά τα αναφερόμενα τηλέφωνα ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ!...

Δεν γνωρίζουμε τους ακριβούς λόγους της μη απάντησης, αλλά είναι γνωστό ότι η μεγάλη πλειονότητα των δημοσίων υπαλλήλων, τις Παρασκευές, εγκαταλείπουν την εργασία τους αρκετή ώρα πριν την λήξη του κανονικού ωραρίου τους!

Περιμένουμε από τον αρμόδιο υπουργό και την Διοίκηση του ΙΚΑ να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους πολίτες γιατί δεν απαντούσαν τα συγκεκριμένα τηλέφωνα του ΚΕΠΑ! 

Η ανακοίνωση του ΚΕΠΑ παρατίθεται αμέσως παρακάτω!
Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ)
Με έγγραφο της Διεύθυνσης Αναπηρίας και Ιατρικής της Εργασίας, το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ενημερώνει ότι λειτουργούν επί καθημερινής βάσης δύο τηλεφωνικές γραμμές, όπου μέσω αυτών ενημερωμένοι υπάλληλοι της Διεύθυνσης παρέχουν πληροφορίες στον Πολίτη για θέματα του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας.

Οι δύο τηλεφωνικές γραμμές επικοινωνίας είναι οι:
210 5215385
210 5215386

από 8.30 π.μ. – 10.30 π.μ. και 13.30 μ.μ. – 15.30 μ.μ.»

       ΚΙΦΒ 27/1/2017

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΝΕΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ 9ο ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟ: ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΕΝΟΣ (1) ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 1.500 ΕΥΡΩ ΕΠΕΒΑΛΕ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΣ ΣΤΟΝ τ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΥΡΩΝΑ ΝΙΚ. ΧΑΡΔΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α.Ε ΓΗΓΕΡΤΟΝ

Μετά την ποινή φυλάκισης 6 μηνών που επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων

ΝΕΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ  
9ο ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟ: ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΕΝΟΣ (1) ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 1.500 ΕΥΡΩ ΕΠΕΒΑΛΕ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΣ ΣΤΟΝ τ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΥΡΩΝΑ ΝΙΚ. ΧΑΡΔΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α.Ε ΓΗΓΕΡΤΟΝ 


ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΧΑΡΔΑΛΙΑ; 

Στις 20 Δεκεμβρίου 2016 το 9ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθήνας  βρήκε ένοχους και επέβαλε ποινές φυλάκισης ενός (1) έτους, με αναστολή, καθώς και πρόστιμο 1.500 ευρώ, τόσο στον τ. Δήμαρχο της Ν.Δ στον Βύρωνα Νικ. Χαρδαλιά όσο και στην εργολήπτρια εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ, η οποία είχε εκτελέσει το 2010 στον Δήμο Βύρωνα έργα οδοποιίας αξίας 3.000.000 Ε!

Ας σημειωθεί ότι η δίκη έγινε 6 χρόνια, περίπου, μετά την άσκηση της δίωξης από το Δασαρχείο Πεντέλης!...Και στην δίκη αυτή όπως και στην δίκη του Εφετείου ο Δήμαρχος δεν πλήρωσε ούτε μια δεκάρα δικαστικά έξοδα (!) για την υπεράσπισή του, αφού   δύο δικηγόροι, που έχουν προσληφθεί εδώ και χρόνια από τον Δήμο, χρησιμοποιήθηκαν και εδώ ως νομική υπεράσπιση του τ. Δημάρχου, όπως είχε γίνει και με το Εφετείο! Συνολικά οι δικηγόροι που έχουν προσληφθεί από τον Δήμο Βύρωνα είναι συνολικά τρία άτομα!....Πρωτοφανές;….

Το σάπιο σύστημα της εκμετάλλευσης και της κοινωνικής αδικίας και όσοι το υπηρετούν, έχουν φροντίσει για την κάθε είδους προστασία τους: Για τις εκλεκτές θέσεις άλλοτε εργασίας και άλλοτε αργομισθίας, για την κάθε είδους τακτοποίηση των ίδιων και των οικογενειών τους, για τις πλουσιοπάροχες αμοιβές τους, το πολυτελή βίο τους, τα ακίνητά τους, την ασυλία τους, τις φανερές και κρυφές καταθέσεις τους εδώ και στο εξωτερικό, την ατιμώρητη φοροδιαφυγή, τη εξασφάλιση του διακριτικού «σεβασμού» από την ανεξάρτητη υποτίθεται δικαιοσύνη, ενώ την ίδια ώρα όλη αυτή η πολιτική σαβούρα, ως υπηρέτης της κεφαλαιοκρατίας και του πλούτου, της απίθανης διαφθοράς, του εγκλήματος  και της συναλλαγής έχει βυθίσει τον λαό μας, στην ανεργία, την πείνα και την ανυπολόγιστη εξαθλίωση!

Ως μάρτυρας υπεράσπισης Χαρδαλιά Γήγερτον χρησιμοποιήθηκε και πάλι ο σημερινός διευθυντής των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Βαλλιανάτος. Ο Βαλλιανάτος στις προηγούμενες δικάσιμες, στις οποίες σημειώνονταν αλλεπάλληλες αναβολές, υποστήριζε ότι η δασική έκταση της Εργάνης δεν είναι σίγουρα δημόσια διότι  διεκδικείται από ιδιώτες!... Βλέπουμε εδώ έναν δημοτικό διευθυντικό στέλεχος της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου, άνθρωπο της εκάστοτε εξουσίας, ο οποίος αντί να υπερασπισθεί τα νόμιμα δικαιώματα του δημοσίου και ταυτόχρονα ως υπεύθυνος παρακολούθησης του έργου οδοποιίας του 2010 να έχει προβεί στις ανάλογες αναφορές προς τον Δήμο και στις αναγκαίες καταγγελίες κατά της ΓΗΓΕΡΤΟΝ, για την τεράστια ρύπανση της Εργάνης, αυτός αντίθετα βλέπουμε να χρησιμοποιείται ως μάρτυρας υπεράσπισης όσων καταπατούσαν τον νόμο το περιβάλλον και τα δικαιώματα του ελληνικού λαού και του Δήμου. Ο Βαλλιανάτος  ως μάρτυρας του Χαρδαλιά και της ΓΗΓΕΡΤΟΝ στα δικαστήρια κατέθετε και σχετικά έγραφα, για να αποδείξει ότι δεν είχε υπάρξει προφανώς καταπάτηση δημόσιας δασικής έκτασης και να στηρίξει τους έωλους ισχυρισμούς του, περί του αμφισβητούμενου ιδιοκτησιακού καθεστώτος, η οποία έχει χαρακτηρισθεί οριστικά ως δημόσια δασική έκταση και με διάταγμα του 2002 είχε κηρυχτεί αναδασωτέα μια ορισμένης περιοχής της Εργάνης. Στην προηγούμενη δικάσιμο  μάλιστα η οποία είχε αναβληθεί, πριν από την δίκη η οποία έγινε στις 20.12.16, ο Βαλλιανάτος εξύβρισε δημόσια το μέλος της επιτροπής πολιτών και μάρτυρα κατηγορίας Δ. Σουλιώτη, ως φασίστα και Χρυσαυγίτη!...
 
Όπως ήδη έχουμε κάνει γνωστό, την προηγούμενη ακριβώς ημέρα (19/12) είχε προηγηθεί η καταδίκη Χαρδαλιά και ΓΗΓΕΡΟΝ από το Εφετείο Πλημμελημάτων, το οποίο τους επέβαλε ποινή φυλάκισης 6 μηνών στον καθένα, ενώ άγνωστο παραμένει, κάτω από ποια λογική, η απόφαση καταργούσε το πρόστιμο των 3.000 ευρώ, το οποίο είχε επιβληθεί πρωτόδικα, στον κάθε έναν εκ των κατηγορουμένων!

Η δίκη στις 20/12 αφορούσε την ρύπανση νέων δασικών εκτάσεων στην ίδια δασική περιοχή της Εργάνης, αλλά σε άλλη έκταση, η οποία συνορεύει με το Θέατρο των Βράχων και ταυτόχρονα επεκτείνεται σε τμήματα που ανήκουν στον Δήμο Υμηττό, τα οποία  συνορεύουν με το θέατρο. Υπενθυμίζω, ότι όλη αυτή η υπόθεση άρχισε όταν η εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ, με την σύμπραξη της δημοτικής αρχής και βασικά του τότε Δημάρχου, αλλά και διευθυντικών στελεχών της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, έριξε τεράστιες ποσότητες άχρηστης ασφάλτου αντιολισθητικές πλάκες και άλλα άχρηστα υλικά οδοποιίας, στην δασική έκταση της Εργάνης, η οποία έχει κηρυχθεί αναδασωτέα και ανήκει στην Β΄ Ζώνη Υμηττού.



Η ΓΗΓΕΡΤΟΝ και ο Χαρδαλιάς, μετά τις δημόσιες καταγγελίες της επιτροπής πολιτών Κανδιλιώτη – Σουλιώτη - Τσιάκαλου και την προσφυγή της στις δημόσιες αρχές, βάλθηκαν να εξαφανίσουν τα ολοφάνερα ίχνη των παρανομιών τους δηλ. την κατάληψη, την ρύπανση αλλά και την πολιτική και όχι μόνο κερδοσκοπία, που προέκυπτε από την πολύπλευρη και μαζική εκμετάλλευση των αναφερομένων δασικών εκτάσεων από εταιρίες, επιδιώκοντας, αμφότεροι, να αποφύγουν τις συνέπειες των αδικημάτων που είχαν διαπράξει.

Στην προσπάθειά τους να εξαφανίσουν τις αποδείξεις της ενοχής τους και να  εμφανισθούν ότι δεν είχαν διαπράξει κανένα αδίκημα - για όσα ελάχιστα τους είχε ασκήσει δίωξη το Δασαρχείο Πεντέλης- αντί να συμμορφωθούν με το νόμο, χρησιμοποίησαν την συνήθη μέθοδο της εξαπάτησης των πολιτών, μια μέθοδο που το σαπισμένο πολιτικό σύστημα γνωρίζει πολύ καλά!....(αμφιβάλλω προσωπικά αν γνωρίζουν και οτιδήποτε άλλο!....). Πήραν λοιπόν ορισμένα τμήματα της άχρηστης ασφάλτου από τα βουνά της αρχικής ρύπανσης στην Εργάνη, και ένα τμήμα το «έκρυψαν» γύρω από το «Θέατρο των Βράχων», ενώ ένα άλλο το έριξαν στο παλιό λατομείο, σε περιοχή που ανήκει στον Δήμο Υμηττού. Το τμήμα αυτό όπως και τα άλλα υπολείμματα της ασφάλτου, που είχαν παραμείνει ως ολόκληρα βουνά στην περιοχή της αρχικής ρύπανσης, τα σκέπασαν επίσης με χώμα (και άλλα υλικά), ώστε να καλύψουν την παλιά ρύπανση και συνάμα τη νέα ρύπανση στο Θέατρο Βράχων κλπ. Εκτός από την άχρηστη άσφαλτο, το ίδιο έκαναν και με κάθε άλλο είδος χωματουργικά και άλλα υλικά οδοποιίας, τα οποία επίσης αφού τα συγκέντρωσαν σε ένα μέρος, προσπάθησαν να τα κρύψουν κάτω από χώματα κλπ. Με τον τρόπο αυτό επεδίωξαν, από την μια μεριά να τσεπώσει η ΓΗΓΕΡΤΟΝ τα χιλιάδες ευρώ, που είχε πετύχει με την κερδοσκοπία, από την ρύπανση των δημόσιων εκτάσεων και από την άλλη, αμφότεροι οι δράστες, να ισχυρισθούν ότι είναι αθώοι, ότι δεν είχαν διαπράξει κανένα αδίκημα από όσα τους  κατηγορούσε η επιτροπή πολιτών ή το Δασαρχείο Πεντέλης!..... Με την παρανομία της αυτή η εταιρία φαίνεται να κέρδισε ποσά χιλιάδων ευρώ καθώς με τον τρόπο αυτό, απόφυγε το κόστος της μεταφοράς τόνων άχρηστων υλικών στις τοποθεσίες που ορίζει ο νόμος! Αν τα συγκεκριμένα κέρδη τα ιδιοποιήθηκε μόνο η ΓΗΓΕΡΤΟΝ, αυτό δεν το ξέρουμε προς το παρόν!...

Το έργο συνολικά αποτέλεσε πρόκληση, ένα αληθινό μνημείο πολλαπλών κακοτεχνιών, παραλείψεων και  παραβιάσεων της σύμβασης και του σχετικού νομοθετικού πλαισίου για έργα οδοποιίας, αλλά τόσο η προηγούμενη αρχή Χαρδαλιά/Ν.Δ όσο και η σημερινή Κατωπόδη/ΣΥΡΙΖΑ συγκάλυψαν και συγκαλύπτουν έως και σήμερα το έργο σκάνδαλο, που στοίχισε τόσα εκατομμύρια στον ελληνικό λαό. Η πολιτική της αντιδημοκρατικής συγκάλυψης και της πολιτικής εξαχρείωσης, σημαδεύει εδώ και πολύ καιρό την παρουσία και την δράση της δημοτικής αρχής Κατωπόδη/ΣΥΡΙΖΑ.

Πρέπει ακόμα να τονιστεί ότι αν εξαιρέσει κανείς τον δημοτικό σύμβουλο Σταύρο Τζορτζιώτη, ο οποίος από το 2010 είχε ζητήσει στοιχεία και εξηγήσεις για το σύνολο του έργου οδοποιίας από τον τότε αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Ζούμπο, από τον οποίο φυσικά εισέπραξε μόνο την συσκότιση της αλήθειας, κανείς άλλος δεν ασχολήθηκε με το καραμπινάτο αυτό σκάνδαλο «ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΏΝΩΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ»! Μετά από αυτό και ο κ. Τζορτζιώτης δεν έδωσε συνέχεια.

Δημοτικές παρατάξεις φυσικά υπάρχουν, αλλά για τα περισσότερα ζητήματα δεν παίρνουν καμιά πρωτοβουλίες, δεν αναδεικνύουν μεγάλα ή μικρά λαϊκά ζητήματα ούτε εκδηλώνουν δημόσια ενδιαφέρον για το τι γίνεται στην πόλη και τις συγκεκριμένες δημοτικές πολιτικές, που στρέφονται ανοιχτά κατά των στοιχειωδών δικαιωμάτων και των συμφερόντων των πολιτών. Ακόμα και οι προοδευτικές δυνάμεις του δημοτικού συμβουλίου με την στάση τους, έχουν μεταβάλλει το δημοτικό συμβούλιο σε «νεκροταφείο»!

Στο τεράστιο σκάνδαλο της οικονομικής χρεοκοπίας του Δήμου από την δημοτική αρχή Χαρδαλιά, καμιά δημοτική παράταξη δεν έχει προβεί σε καμιά καταγγελία! Δεν παίρνουν καμιά πρωτοβουλία. Καμιά δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια πάνω σε αυτό το σοβαρό  ζήτημα!...Για καμιά δημοτική παράταξη, δεν υπάρχουν αιτίες και ευθύνες για την οικονομική χρεοκοπία του Δήμου, η οποία ανέρχεται πάνω από 30 εκ. ευρώ; Ποιος θα πληρώσει όλα αυτά τα τεράστια και ανεξερεύνητα χρέη; Δεν τα πληρώνει ο ελληνικός λαός, δεν τα πληρώνει ο πολίτης του Βύρωνα; Δεν ξέρουν ότι η Δημοτική αρχή Χαρδαλιά έφαγε ή προσπάθησε να φάει τα μεροκάματα πολλών εργαζομένων που εργάζονταν με σύμβαση έργου είτε στο τότε ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ή στον Α.Ο του Δήμου; Πώς δέχονται να λειτουργεί ο Δήμος με πλαστούς και εικονικούς προϋπολογισμούς και ισολογισμούς; Γιατί ανέχονται αυτή την κατάπτωση της ελάχιστης δημοκρατικής διαφάνειας και της δημοκρατικής εκπροσώπησης; Γιατί άραγε ο Δήμαρχος Κατωπόδης/ΣΥΡΙΖΑ και οι δημοτικοί του σύμβουλοι συγκαλύπτουν την οικονομική χρεοκοπία του Δήμου από την δημοτική αρχή Χαρδαλιά; Τι άραγε κρύβουν; Ποιος άραγε είναι ο ειδικός ρόλος πάνω σε αυτό του  Δημήτρη Κόκκαλη, αντιδήμαρχου οικονομικών;

Δεν θα έρθει για συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο και δεν θα ερευνηθεί ποτέ η παράνομη και αδιαφανής διαχείριση με τους κρυφούς και παράνομους τραπ. λογαριασμούς, που διατηρούσε ο τ. Δήμαρχος Χαρδαλιάς αναφορικά με τα οικονομικά του πρώην Πνευματικού Κέντρου και του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Βύρωνα; Ποιοι ήταν άραγε αυτοί που διαχειριζόντουσαν τα χρήματα στους τραπεζικούς λογαριασμούς ΧΑΡΔΑΛΙΑ αφού δεν ήταν υπάλληλοι του Δήμου, ούτε υπάλληλοι νομικών προσώπων του Δήμου; Δεν θα ερευνηθεί ειδικότερα τι έγιναν τα εκατομμύρια από τα έσοδα του «Φεστιβάλ των Βράχων» στην 12ετία Χαρδαλιά, τα αδήλωτα εισιτήρια, τις οικονομικές σχέσεις του Δήμου με ορισμένα αθλητικά σωματεία, τις απλήρωτες, για χρόνια ολόκληρα, διαφημίσεις επιχειρηματιών από τον Δήμο Βύρωνα, όπου χάθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από τα ταμεία του Δήμου, την φοροδιαφυγή εταιριών που είχαν σχέση με το Φεστιβάλ των Βράχων ή χορηγούς, την τεράστια κλοπή του ΦΠΑ, την μαύρη εργασία ή τα πρόστιμα από το ΙΚΑ για απλήρωτες οφειλές εργοδοτικών εισφορών και άλλα πολλά;

Δ. Σουλιώτης
Πολιτικός Εξόριστος της Δικτατορίας 1967-1974
Πρώην Δημοτικός και Νομαρχιακός σύμβουλο

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Καταγραφή της απαράδεκτης κατάστασης στον 4ο Παιδικό Σταθμό Δήμου Βύρωνα

Ενημέρωση 11 Ιανουαρίου 2017

Κατόπιν της δημοσιότητας που πήρε το θέμα με την κατάσταση του 4ου Παιδικού Σταθμού, η δημοτική αρχή προχώρησε σε κινήσεις για να βελτιώσει η κατάσταση.

Φυσικά μιλάμε για πράγματα δεδομένα που θα έπρεπε να υπήρχαν κατά την έναρξη λειτουργίας του παιδικού σταθμού το 2003. 

Τοποθετήθηκε αντιολισθητική ταινία στις σκάλες
Τοποθετήθηκαν νέες λάμπες φωτισμού στην σκάλα.
Απομακρύνθηκε το χαλασμένο πλυντήριο από την σκάλα.
Τοποθετήθηκε σύστημα ενεργητικής πυρασφάλειας με αισθητήρες, φώτα κινδύνου, πίνακα και σειρήνα.
Τοποθετήθηκαν πυροσβεστήρες.


Στο άρθρο μας παρακάτω, αναφέρονται τα προβλήματα που παραμένουν με πιο σημαντικό φυσικά η ύπαρξη του βενζινάδικου.

Γονείς έχουν εκφράσει παράπονα και στο παρελθόν και σε αυτή την δημοτική αρχή και στην προηγούμενη για τον 4ο Παιδικό Σταθμό, αλλά παίρνουν καρμπόν την ίδια απάντηση: "Θα κλείσει ο σταθμός και δεν έχουμε που να βάλουμε τα παιδιά".

Τα πτητικά αέρια που εξάγονται από το βενζινάδικο και αναπνέουν οι περίοικοι και τα παιδιά δεν είναι λόγος ανησυχίας;

Το βενζινάδικο εν γένει δεν είναι λόγος ανησυχίας;





Το ότι το κτήριο του παιδικού σταθμού δεν πληροί της προϋποθέσεις δεν είναι λόγος ανησυχίας;

Για την δημοτική αρχή πότε ακριβώς υπάρχει πρόβλημα;

Μήπως περισσότερο απ' όλα η δημοτική αρχή ανησυχεί για το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ σε περίπτωση κλεισίματος του παιδικού σταθμού;

Αν δεν ανησυχεί και γι' αυτό είναι ΑΠΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗ για οτιδήποτε συμβαίνει στο δήμο μας!


Θέματα που μας απασχολούν:


Πυροσβεστήρες τοποθετήθηκαν επιτέλους στον παιδικό σταθμό.

Υπάρχει αμφιβολία όμως αν έχει εκπαιδευτεί το προσωπικό να τους χρησιμοποιεί ή αν ποτε έχει γίνει σε κάποιο παιδικό σταθμό άσκηση κινδύνου όπως απαιτείται.

Τίθεται και ερώτημα για το αν το βενζινάδικο απέναντι από τον παιδικό σταθμό πληροί και αυτό τις προϋποθέσεις ασφαλείας.

Το γεγονός ότι το βενζινάδικο βρίσκεται τόσο κοντά δεν είναι απλά ΠΑΡΑΝΟΜΟ αλλά και ΠΕΡΑΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗΣ!

Μάλιστα σε επίσης 30 μέτρα απόσταση από το Βενζινάδικο ο δήμος έχει δώσει άδεια για δημιουργία ιδιωτικού κέντρου ενασχόλησης και ψυχαγωγίας παιδιών, Παρ όλες τις απαγορεύσεις των Νόμων και των Προεδρικών διαταγμάτων





Τον Δεκέμβριο με τις βροχές παρατηρήσαμε και δύο ακόμα λυπηρά φαινόμενα. Ο Παιδικός Σταθμός έμπασε νερά και οι γονείς κλήθηκαν να πάρουν τα παιδιά νωρίτερα αδιαφορώντας φυσικά η δημοτική αρχή για το αν δούλευαν και αν θα μπορούσαν να πάνε. η Διαρροή προκλήθηκε από βουλωμένο λούκι του ιδιοκτήτη που μένει από πάνω

Ο Παιδικός σταθμός χρίζει άμεσης μόνωσης.






Σαν να μην έφτανε αυτό οι τέντες είναι σκισμένες και φυσικά είναι αδύνατον να συγκρατήσουν το νερό. Αντιθέτως στον δεύτερο όροφο που μένει ο ιδιοκτήτης οι τέντες είναι σε άριστη κατάσταση


Αλήθεια σε ποιόν ανήκει το κτίριο που νοικιάζει ο δήμος;






Εν κατακλείδι,

Πάγιο αίτημα μας παραμένει η μεταφορά του 4ου παιδικού σταθμού σε άλλο κτήριο που θα πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας και καταλληλότητας που προβλέπονται από τον νόμο.

Πέραν αυτού, θα προχωρήσουμε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες που προβλέπονται, όπως ενημέρωση και καταγγελία της κατάστασης στην Πυροσβεστική υπηρεσία, στην Περιφέρεια και σε κάθε αρμόδια αρχή.


Ακολουθεί η Σχετική νομοθεσία:


1) Προεδρικό Διάταγμα 595/1984


https://drive.google.com/open?id=0B-VfkMmj1Uc-OGxielFJd1c4SXM


2) Άρθρο 12
[Όπως αντικαταστάθηκε και τροποποιήθηκε με τις:
α) Υ.Α. 81813/5428/1993 (ΦΕΚ 647 τ. Α’)
β) Υ.Α. 54229/2498/1994 (ΦΕΚ 312 τ. Β’)]


https://drive.google.com/open?id=0B-VfkMmj1Uc-anpFajgyeTFEMFk


3) Άρθρο 7


[Όπως τροποποιήθηκε με την Υ.Α. 58185/2474/1991 (ΦΕΚ 360 τ. Α’)]


https://drive.google.com/open?id=0B-VfkMmj1Uc-LXlfTHFMclE4WUE

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Καιρός: Έκτακτα μέτρα του Δήμου Βύρωνα λόγω της επιδείνωσης



Λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που αναμένεται να επικρατήσουν από την Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου και για όσο διατηρηθεί ο παγετός, ο Δήμος Βύρωνα θέτει στη διάθεση των πολιτών και σε 24ωρη βάση, το Πολυδύναμο Κέντρο Υγείας του Δήμου (Καλλιπόλεως 59 & Αγίας Σοφίας), ως θερμαινόμενο χώρο.

Στις επικίνδυνες περιοχές για παγετό, το τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου, από την Τετάρτη το πρωί, θα εναποθέσει σακούλες με αλάτι έξω από τις κατοικίες και από την Πέμπτη θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

http://www.newsit.gr/kairos/Kairos-Ektakta-metra-toy-Dimoy-Vyrona-logo-tis-epideinosis/687930

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Οδοιπορικό της ντροπής στους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Βύρωνα

Αγαπητοί συνδημότες

Κάναμε ένα οδοιπορικό στους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Βύρωνα και αποτυπώσαμε την κατάσταση τους.

Πρόκειται για μια πρώτη έρευνα που θα συνεχιστεί.

1ος και 5ος Παιδικός Σταθμός - Σωσιγένους 10

Παλιό κτήριο της δεκαετίας του 60 το οποίο έχει διαμορφωθεί όπως-όπως σε παιδικό σταθμό. Δεν πληρεί καμία από τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας όπως ορίζονται από τους νόμους. Χωρίς ασανσέρ και με μία εξωτερική σκάλα στην έξοδο, Ξύλινα κουφώματα που μπάζουν κλπ.







2ος Παιδικός Σταθμός Παύλου Μελά 2

Ισόγειο κτήριο δίπλα στις ταβέρνες του Καρέα. Σε ισόγειο πολυκατοικίας. Κτήριο που δεν προβλέπεται για παιδικός σταθμός αλλά ωστόσο σε καλή κατάσταση αν και με λίγες ελλείψεις. Μπροστά του υπάρχει και παιδική χαρά σε πολύ καλή κατάσταση. Ως γνωστό στον Καρέα είναι άλλος Θεός (βλέπε γυμναστήρια, συντριβάνια κλπ)





3ος Παιδικός Σταθμός Γρανικού και Ζακύνθου

Εγκαινιάστηκε το 2014. Καινούργιο κτήριο με όλες τις προδιαγραφές. Πραγματικό στολίδι. Η εξαίρεση όμως δεν αναιρεί τον κανόνα. Τον επιβεβαιώνει. 

Ότι οι παιδικοί σταθμοί του δήμου είναι σε άθλια κατάσταση.






4ος Παιδικός Σταθμός, Ταύρου 4

Ένα δυόροφο κτήριο με πολλά προβλήματα, στο οποίο στο δεύτερο όροφο βρίσκεται κανονικό διαμέρισμα.




Μεγαλύτερο εκ των οποίων η γειτνίαση του με βενζινάδικο στα 30 μέτρα με ότι αυτό συνεπάγεται. 




Μάλιστα σε επίσης 30 μέτρα απόσταση από το Βενζινάδικο ο δήμος έχει δώσει άδεια για δημιουργία ιδιωτικού κέντρου ενασχόλησης και ψυχαγωγίας παιδιών, Παρ όλες τις απαγορεύσεις των Νόμων και των Προεδρικών διαταγμάτων. 





Τον Δεκέμβριο με τις βροχές παρατηρήσαμε και δύο ακόμα λυπηρά φαινόμενα. Ο Παιδικός Σταθμός έμπασε νερά και οι γονείς κλήθηκαν να πάρουν τα παιδιά νωρίτερα αδιαφορώντας φυσικά η δημοτική αρχή για το αν δούλευαν και αν θα μπορούσαν να πάνε. η διαρροή προκλήθηκε από βουλωμένο λούκι του ιδιοκτήτη που μένει από πάνω

Ο Παιδικός σταθμός χρίζει άμεσης μόνωσης!




Σαν να μην έφτανε αυτό οι τέντες είναι σκισμένες και φυσικά είναι αδύνατον να συγκρατήσουν το νερό. Αντιθέτως στον δεύτερο όροφο που μένει ο ιδιοκτήτης οι τέντες είναι σε άριστη κατάσταση




Τονίζουμε το πάγιο αίτημα μας για αναζήτηση νέου κτηρίου για τον παιδικό σταθμό.

Μέχρι τότε η δημοτική αρχή δεσμεύτηκε για επισκευές. Πραγματοποιήθηκαν κάποιες, μένει να δούμε αν θα συνεχιστούν.

Παρακολουθούμε την Διαύγεια αν θα γίνει αναρτητέα η σύμβαση η οποία επικαλείται η κ. Κλωνάρη οτι έχει υπογραφεί για την εγκατάσταση ενεργητικής πυρασφάλειας στον Παιδικό Σταθμό

https://diavgeia.gov.gr/f/dimosbyrona


6ος και 9ος Παιδικός Σταθμός - Βορείου Ηπείρου 7

Στεγάζονται σε κτήριο δεκαετίας του 50 χωρίς τις ανάλογες προδιαγραφές ασφαλείας όπως ορίζονται.




Στην σελίδα μάλιστα των παιδικών σταθμών του δήμου μας επιδεικνύουν τις δύο κάτωθι φωτογραφίες. Για διαφήμιση ίσως; Το μόνο που βλέπουμε είναι μερικές ακατάλληλες τραμπάλες, λάστιχα αυτοκινήτων και έναν χώρο με χαλίκι που δεν πληρεί καμία ασφάλεια μια και θα έπρεπε να υπάρχει στο έδαφος ελαστικός τάπητας.





7ος Παιδικός Σταθμός - Λεωφόρος Καρέα και Δάφνης

Ένα πραγματικά απαράδεκτο κτήριο επίσης της δεκαετίας του 50. 

Μάλιστα το 2013 η Στάση Βύρωνα είχε βγάλει ένα άρθρο για τις απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούν. Παραθέτουμε τον σύνδεσμο. 

http://stasivyrona.blogspot.gr/2013/05/7-7.html

Βεβαίως οταν έγινε δημοτική αρχή έκτοτε επικράτησε σιωπή.







8ος Παιδικός Σταθμός - Αναλήψεως 46

Ακόμα ένα κτήριο δεκαετίας του 50. Χωρίς προδιαγραφές. Παλιά κουφώματα που μπάζουν απο παντού με κόντρα πλακέ για προστασία από τυχόν σπάσιμο τζαμιού και πατέντες με μπάρες για ασφάλεια στα παράθυρα. Χωρίς ασανσέρ και με σκάλες χωρίς τάπητα ασφαλείας.





10ος Παιδικός Σταθμός - Χείλωνος 34

Εγκαινιάστηκε το 2006. Σύγχρονο κτήριο με όλες τις προϋποθέσεις. Τα εύσημα θα πρέπει να αποδοθούν στην δημοτική αρχή Νίκου Ρογκάκου ο οποίος είχε προχωρήσει σε απαλλοτρίωση του χώρου. Διαφορετικά εκεί τώρα θα βλέπαμε πολυκατοικία.

Εδώ βλέπουμε μια φωτογραφία από την σελίδα του δήμου. Με την παιδική χαρά και τον Παιδικό Σταθμό ολοκαίνουργια. Μπορεί και να είναι κάποια φιλοσοφία ζωής των αρμοδίων του δήμου του τύπου "Περασμένα μεγαλεία διηγόντας τα να κλαίς" 





Σήμερα η κατάσταση είναι διαφορετική. 

Δείτε φωτογραφίες από την σημερινή κατάσταση της παιδικής χαράς και το επικίνδυνο και ασυντήρητο πλέον όργανο δραστηριοτήτων από το οποίο έχει απομείνει μόνο ένα κουφάρι.

Και θα, θα, θα, ο Κύριος Καραγιάννης θα τις φτιάξει τις παιδικές χαρές... από θα χορτάσαμε, έργα δεν βλέπουμε



Συμπερασματικά η πλειοψηφία των παιδικών σταθμών βρίσκονται σε κτήρια ακατάλληλα 50 έως 60 χρόνων με μεγάλες ελλείψεις στις προδιαγραφές ασφαλείας.

Ως Δημοκρατική ενότητα και με γνώμονα την ασφάλεια των παιδιών και το συμφέρον των πολιτών, δεσμευόμαστε να φέρουμε το θέμα σε προσεχές δημοτικό συμβούλιο

Βασικό αίτημα της Δημοκρατικής Ενότητας Δήμου Βύρωνα 
είναι ο προγραμματισμός απο την Δημοτική Αρχή ενοικίασης νέων σύγχρονων κτιρίων, κατάλληλα για παιδικούς σταθμούς καθώς και ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟΛΛΟΤΡΙΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ.