Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

NEO ΦΟΡΟΛΗΣΤΕΙΑ ΧΑΡΔΑΛΙΑ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

«Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάστασης του

Δήμου Βύρωνα

Ανακοίνωση

ΝΕΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΧΑΡΔΑΛΙΑ – ΟΠΑΔΒ.

90 ευρώ για 15 ημέρες δημοτικής φιλοξενίας παιδιών !

ΚΑΤΩ Η ΦΟΡΟΛΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ

Να φύγει τώρα η ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΑ Δημοτική Αρχή Χαρδαλιά / Ν.Δ


Η δημοτική αρχή Χαρδαλιά/Ν.Δ, με πειθήνιο όργανο την Διοίκηση του αμαρτωλού Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού Δήμου Βύρωνα (ΟΠΑΔΒ), αγνοώντας τη δραματική κατάσταση, στην οποία βρίσκονται χιλιάδες εργαζόμενες οικογένειες, εξαπέλυσε νέα ληστρική επιδρομή κατά των παιδιών και της εργαζόμενης οικογένειας. Για να φιλοξενήσει για 15 ημέρες το καλοκαίρι τα παιδιά στο εγκαταλειμμένο, εδώ και κάποια χρόνια, πρώην δημοτικό εστιατόριο «ΑΣΤΡΑ», επέβαλε χαράτσι 90 ευρώ για κάθε παιδί!



Καταγγέλλουμε στον Βυρωνιώτικο λαό το μέτρο αυτό του Δημάρχου και της Διοίκησης του ΟΠΑΔΒ, ως νέα ληστεία και ωμό εκβιασμό των εργαζομένων οικογενειών. Πρόκειται για προέκταση της πολιτικής των μνημονίων, του Καλλικράτη και της «ανταποδοτικότητας», σε τοπική κλίμακα. Όλη η αγριότητα του καπιταλισμού και του δικομματισμού σε πλήρη εφαρμογή, με επικεφαλής τις δημοτικές αρχές του δικομματισμού. Οι άνεργοι και οι φτωχοί στον Καιάδα! Όποιος δεν έχει να πληρώσει αποκλείεται από την δημοτική φιλοξενία, δηλ. από την χρήση της περιουσίας του Δήμου, την οποία έφτιαξε ο ίδιος ο λαός με τον δικό του ιδρώτα! Με το μέτρο αυτό δεκάδες οικογενειών έμειναν έξω από την δημοτική φιλοξενία διότι δεν είχαν να πληρώσουν τα 90 ευρώ!



Δεν πρέπει να υπάρχουν αυταπάτες. Το μέτρο είναι ενταγμένο στην αρχή της ανταποδοτικότητας σε όλες τις δημοτικές κοινωνικές υπηρεσίες. Αυτή είναι η πολιτική που προωθεί η δημαρχιακή πλειοψηφία. Πρόκειται για επιβολή νέων τοπικών και επαχθών φόρων, που ανάλογα με τις λαϊκές αντιστάσεις θα γενικεύονται και θα διευρύνονται, αν δεν ανατραπούν. Όποιος δεν έχει να πληρώσει τιμωρείται με αποκλεισμό! Για να περάσει η γραμμή της «ανταποδοτικότητας», η ξεπεσμένη και αντιδημοκρατική δημοτική αρχή καθώς και η ηγεσία του ΟΠΑΔΒ, οργανώνει συσκέψεις και επιστρατεύει, ως προπαγανδιστές της ανταποδοτικότητας, στελέχη «σκυλιά» της Ν.Δ και της «δημαρχιακής φρουράς», ενώ επιστρατεύονται ακόμα και εργαζόμενοι, με αδύνατη πολιτική συγκρότηση, στους οποίους γίνεται πλύση εγκεφάλου ότι αν οι πολίτες - χρήστες δεν αναλάβουν να πληρώνουν τις κοινωνικές δημοτικές υπηρεσίες αυτές θα κλείσουν και συνεπώς είναι ενδεχόμενο να υπάρξουν απολύσεις…..



Καλούμε τις εργαζόμενες οικογένειες να ΜΗ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ. Το πρόγραμμα φιλοξενίας του Δήμου αποτελεί δικαίωμα των παιδιών, δεν αποτελεί ευκαιρία να βγάλει Ο Δήμος κέρδη για να ξεπληρώνει τα χρέη της διαχείρισης Χαρδαλιά! Καλούμε τους δασκάλους και τους καθηγητές του Βύρωνα, το σωματείο των εργαζομένων του Δήμου και τις Δημοτικές Παρατάξεις να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στην εργαζόμενη οικογένεια. Το «χαράτσι Χαρδαλιά» πρέπει να καταργηθεί! Εμείς έχουμε κτίσει τα ΑΣΤΡΑ. Από την δική μας φορολογία πληρώνονται φώτα, νερό, υλικά και άλλες λειτουργικές δαπάνες. Εμείς και ο ελληνικός λαός πληρώνει τους εργαζόμενους. Καμιά δικαιολογία δεν υπάρχει για το «χαράτσι Χαρδαλιά»!



Η Επιτροπή Καταγραφής της Κατάστασης του Δήμου Βύρωνα



15.6. 2012

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΓΙΑ ΧΡΕΗ 942.000 ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ


Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάστασης του Δήμου Βύρωνα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι δυνάμεις του δικομματισμού συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο! Οργάνωση και αγώνας να για να τους διώξουμε!


H ΕΥΔΑΠ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ!

Προχθές, Παρασκευή, οι εργαζόμενοι πήγαν να πληρωθούν αλλά βρήκαν τα ταμεία κλειστά !

Χρέη 943.000 ευρώ χρωστάει ο Δήμος Βύρωνα στην ΕΥΔΑΠ!

Για πολλά χρόνια ο Δήμος δεν πλήρωνε τη κατανάλωση νερού και τα τέλη σύνδεσης των αποχετεύσεων!

Παράσταση διαμαρτυρίας συνδικαλιστών και εργαζομένων στον Δήμαρχο. Ως απολυταρχική και απαράδεκτη σχολιάστηκε η συμπεριφορά του Δημάρχου. Τους έδιωχνε και αποκάλεσε τους συνδικαλιστές εργατοπατέρες!

Βαριές οι ευθύνες της Ν.Δ που με την σιωπή της συγκαλύπτει το καθεστώς οικονομικής διαχείρισης της δημοτικής αρχής

Κυριακή 18.3. ώρα 12.00.- Όπως έγινε γνωστό την περασμένη Τετάρτη 14.3, η ΕΥΔΑΠ προχώρησε στην κατάσχεση όλων των λογαριασμών του Δήμου Βύρωνα, διεκδικώντας την αποπληρωμή δημοτικών οφειλών, που ανέρχονται συνολικά στο ποσό των 942.000 περίπου ευρώ. Μεταξύ των άλλων κατασχέθηκαν και οι λογαριασμοί που προορίζονται για την μισθοδοσία των εργατοϋπαλλήλων του Δήμου, με αποτέλεσμα να μη καταβληθεί την Παρασκευή 16/3 στους εργαζόμενους η μισθοδοσία τους. Την ίδια μέρα Παρασκευή στις 16 Μάρτη, αντιπροσωπεία του σωματείου του Δήμου συνοδευόμενη από εργαζόμενους, έκαναν οργισμένο διάβημα στο Δήμαρχο κ. Χαρδαλιά και ζήτησαν εξηγήσεις για την κατάσταση που δημιουργήθηκε καθώς και την άμεση καταβολή των κόπων τους.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, η συνάντηση έγινε σε πολεμική ατμόσφαιρα, ακούστηκαν απειλές και βίαιες εκφράσεις, ενώ ο Δήμαρχος, ο οποίος και έχει την αποκλειστική ευθύνη για την κατάσταση που δημιουργήθηκε και την μη πληρωμή των εργαζομένων, αποκάλεσε τους συνδικαλιστές εργατοπατέρες και ζητούσε την αποχώρησή τους από το γραφείο του! Ο κ. Χαρδαλιάς, ο οποίος γνώριζε το ύψος της τεράστιας οφειλής αλλά όπως φαίνεται το απέκρυβε από το λαό και δεν είχε προχωρήσει όλα αυτά τα χρόνια σε καμιά ρύθμιση του χρέους του , προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη για την μη πληρωμή των εργαζομένων στην ΕΥΔΑΠ!....

Το τεράστιο χρέος των 942.000 ευρώ είναι φανερό ότι δημιουργήθηκε στην διάρκεια πολλών ετών και έχει ως βασικές αιτίες: Πρώτον τη μη καταβολή στην ΕΥΔΑΠ του 22% από τα τέλη των συνδέσεων αποχέτευσης, τα οποία ο Δήμος έχει εισπράξει από τους πολίτες, δεύτερο, από μη πληρωμή των τελών αποχέτευσης, που άγνωστο για ποιό λόγο, δεν έχουν εισπραχθεί από τους πολίτες και τρίτον από την μη πληρωμή της κατανάλωση νερού, που ο Δήμος έκανε για τις δικές του ανάγκες, αλλά τελικά επί χρόνια δεν πλήρωνε στην Εταιρία Ύδρευσης.

Η κατάσχεση των δημοτικών λογαριασμών από την ΕΥΔΑΠ για τεράστια χρέη, αποτελεί ένα ακόμα στοιχείο από το οποίο αποκαλύπτεται ότι η χρεοκοπία του Δήμου είναι πολύ ευρύτερη από αυτή που ενδεχομένως μας παρουσιάζουν και ότι αυτή η χρεοκοπία, η οποία ήδη έχει και θα έχει ακόμα πιο σοβαρές οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες στον λαό του Βύρωνα, θα πρέπει να διερευνηθεί σε βάθος ώστε να φωτισθούν με επάρκεια τόσο οι πραγματικές αιτίες γέννησης αυτού του χρέους όσο και η πραγματική έκταση που έχει σήμερα.

Σημειώνουμε ότι από την εξέλιξη ορισμένων δημοτικών υποθέσεων αλλά εξελίξεων που συνδέονται με την οικονομική διαχείριση του Δήμου προκύπτουν σοβαρά ερωτηματικά αλλά και ευθύνες όχι μόνο σε ότι αφορά την Δημοτική Αρχή αλλά και την κυβέρνηση συνολικά, τα αρμόδια υπουργεία καθώς και τα υπόλοιπα πολιτικά όσο και κρατικά όργανα που είναι εντεταλμένα να διεξάγουν τους κατά νόμο ελέγχους. Όπως ΣΔΟΕ, ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ κλπ.


Δ. Σουλιώτης

Πρ. Νομαρχιακός και Δημοτικός Σύμβουλος

Συντονιστής της «Επιτροπής για την Καταγραφή της Κατάσταση του Δήμου Βύρωνα»

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Ο ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ 2011



Επιτροπή για την καταγραφή της Κατάστασης στο Δήμο Βύρωνα

Ανακοίνωση


Ο ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ  ΤΟΥ Δ.Σ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ  2011


Η δημοτική αρχή Χαρδαλιά παραβιάζει στοιχειώδεις κανόνες νομιμότητας και διαφάνειας  με την σύμπραξη της παραταξιακής πλειοψηφίας της Ν.Δ.  


Η υπόθεση τήρησης και της δημοσιοποίησης των πρακτικών τείνει να εξελιχθεί σε ένα ακόμα σήριαλ το οποίο γελοιοποιεί και εκθέτει την Δημοτική αρχή Χαρδαλιά και επιβεβαιώνει το καθεστώς ασυδοσίας που κυριαρχεί στα δημοτικά μας πράγματα με την σύμπραξη της δημοτικής παράταξης της Ν.Δ που ελέγχει την πλειοψηφία του Δήμου!

Για ολόκληρο το έτος 2011 ο Δήμος Βύρωνα, παραβιάζοντας ανοιχτά κάθε σχετική νομιμότητα και δημοκρατικό δικαίωμα, εξαφάνισε τα πρακτικά των συνεδριάσεων, τόσο του Δ.Σ όσο και των άλλων θεσμικών οργάνων που ανήκουν στην ευθύνη του Δήμου ενώ ταυτόχρονα αρνείται να δώσει πρακτικά στις δημοτικές παρατάξεις και τους πολίτες. Η τήρηση πρακτικών και η δημοσίευσή τους αποτελεί βασική νομοθετική υποχρέωση του Δήμου και στοιχείο νομιμότητας των αποφάσεών του, για δε την τήρησή τους ο νόμος αναθέτει την ευθύνη στην εκάστοτε Γ.Γ του Δήμου.

Για τη μη τήρηση των πρακτικών η δημοτική αρχή προβάλλει ως δικαιολογία,   την αδυναμία του Δήμου να πληρώσει τις σχετικές δαπάνες (!...) αλλά  αυτά  φαίνεται να ανήκουν στη σφαίρα των μυθευμάτων καθώς α) τα πρακτικά του 2011 ηχογραφούνται κανονικά από τον εργολαβική εταιρία, στην οποία έχει ανατεθεί το έργο. Αφού λοιπόν ηχογραφούνται πώς δεν τηρούνται; Τι γίνεται δηλαδή, ο εργολάβος τα ηχογραφεί και τα παίρνει στο σπίτι του;… Σε ποιους απευθύνεται ο κ. Δήμαρχος σε ηλίθιους ; Τι είναι οι πολίτες και οι δημοτικές παρατάξεις κάφροι, για να δέχονται αυτές τους  γελοίους ισχυρισμούς; Είναι αλήθεια ή όχι ότι μέχρι και το τελευταίο τρίμηνο του 2011 η Δήμος δεν είχε υπογράψει σύμβαση έργου με την εταιρία που ηχογραφούσε τα πρακτικά και αφού δεν είχε υπογράψει πώς καλύπτονταν οι απαιτήσεις του νόμου για την τήρησή τους; β) Είναι αλήθεια ή όχι ότι η Δημοτική Αρχή μπορεί να μη δίνει τα ηχογραφημένα πρακτικά στις δημοτικές παρατάξεις ή σε πολίτες, αλλά  ότι  η ίδια έχει στην κατοχή της τα πρακτικά και τις αποφάσεις και τα χρησιμοποιεί για λογαριασμό της, όπου και όταν αυτά είναι αναγκαία; γ)Ψέματα  μήπως είναι ότι μέχρι και τα μέσα περίπου του 2011, τα πρακτικά των αποφάσεων των δημοτικών σωμάτων και νομίζουμε και κάποιων νομικών προσώπων, αναρτώντο κανονικά στην ιστοσελίδα ΔΙΑΥΓΕΙΑ του Δήμου, αλλά ξαφνικά η δημοτική αρχή, άγνωστο για ποιούς λόγους,  τα εξαφάνισε από την ιστοσελίδα; Για ποιο λόγο εξαφανίστηκαν τα σχετικά πρακτικά του 2011; Τον Φλεβάρη του 2012  η επιτροπή μας αντέγραψε από την ΔΙΑΥΓΕΙΑ πρακτικό τους Οργανισμού Πολιτισμού και Άθλησης του Δήμου Βύρωνα το οποίο σήμερα έχει εξαφανισθεί μαζί με όλα τα πρακτικά του 2012! Πέρα από τον Δήμαρχο σοβαρές ευθύνες για την μη τήρηση των πρακτικών έχει η Γενική Γραμματέας του Δήμου Χρυσούλα Τσουκαλά και η Πρόεδρο ς του Δημοτικού Συμβουλίου  Αλιφραγκή Πόπη! Απορίας άξιο είναι επίσης πώς καμιά δημοτική παράταξη δεν έχει ζητήσει μέχρι τώρα την επέμβαση υπερκείμενων οργάνων για το σταμάτημα της απολυταρχίας.  

Οι αιτιάσεις και οι λόγοι τους οποίους επικαλείται ο Δήμαρχος για να δικαιολογήσει την εξαφάνιση των πρακτικών στην λειτουργία του Δήμου   είναι φαεινότερο του ηλίου ότι δεν προέρχονται φυσικά από  οικονομικούς λόγους άλλα σχετίζονται  κυρίως με την γενικότερη αντιδημοκρατική αντίληψη  που κυριαρχεί στο νεοδημοκρατικό πυρήνα της παράταξης και τον ίδιο τον Δήμαρχο του Βύρωνα, ο οποίος  οδήγησε άλλωστε στην σημερινή οικονομική χρεοκοπία του Δήμου καθώς και στην ενίσχυση της αδιαφάνειας  στην οικονομική διαχείριση αλλά και γενικότερες αποφάσεις όσο και επιλογές του Δήμου. Ο Δήμος δεν θέλει να ξέρει ο κόσμος τις αποφάσεις που παίρνονται για λογαριασμό του, δεν θέλει τον έλεγχο!

Πρακτικά αποφάσεων δεν δημοσιεύονται επίσης από τα νομικά πρόσωπα όπως λ.χ του Οργανισμού Πολιτισμού και Άθλησης (αυτές που βλέπαμε μέχρι προχθές εξαφανίστηκαν), του Κέντρου Χορού  Ντάνκαν, των παιδικών σταθμών κ.ά στα οποία ας σημειωθεί συμμετέχουν εκπρόσωποι από δημοτικές παρατάξεις

Η Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάσταση στο Δήμο Βύρωνα

  

          

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΣΤΙΣ 11 ΓΕΝΑΡΗ Η ΔΙΚΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ - ΦΙΛΟΣΙΔΗ ΚΑΙ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΚΟΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.

«Επιτροπή Καταγραφής της Κατάστασης Δήμου Βύρωνα»

Ρεπορτάζ: Δομίνικος Σπύρος, Κρανιωτάκη Αλέκα, Μαρία Ιωάννα.

Δήμος Βύρωνα: Έργα και ημέρες της Δημοτικής Αρχής Χαρδαλιά

ΣΤΙΣ 11 ΓΕΝΑΡΗ Η ΔΙΚΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ - ΦΙΛΟΣΙΔΗ ΚΑΙ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΚΟΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.

Στο τριμελές πλημμελειοδικείο Αθηνών δικάζεται την προσεχή Τετάρτη 11 Γενάρη, ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Ν. Χαρδαλιάς και ο γνωστός επιχειρηματίας αυτοκινήτων κ. Φιλοσίδης. Μαζί τους δικάζονται και τέσσερα ακόμα στελέχη της προηγούμενης Δημοτικής Επιχείρησης, τα οποία εμπλέκονται στη γνωστή υπόθεση του διαγωνισμού για την ενοικίαση του δημοτικού σταθμού αυτοκινήτων στο νεκροταφείο Βύρωνα.

Οι κατηγορίες κατά του Δημάρχου είναι αυτές της απιστίας, της παράβασης καθήκοντος και ηθικής αυτουργίας ενώ για τον κ. Φιλοσίδη της ηθικής αυτουργίας. Οι υπόλοιποι τέσσερις κατηγορούμενοι κ.κ Κ. Στέκος και Στ. Βαρουχάκης, αντιπρόεδρος και διευθυντής αντίστοιχα της δημοτικής επιχείρησης, καθώς και οι Α. Τζανετοπούλου και Χαρ. Πάρσαλης, βαρύνονται εκτός από τις κατηγορίες της απιστίας και της παράβασης καθήκοντος και με τις κατηγορίες της πλαστογραφίας και έκδοσης ψευδούς βεβαίωσης.

Το ιστορικό

Η υπόθεση ήρθε στην δημοσιότητα και στην συνέχεια οδηγήθηκε στα δικαστήρια μετά από πρωτοβουλία του πρώην δημοτικού συμβούλου και δικηγόρου, επικεφαλής τότε της δημοτικής παράταξης ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ κ. Κώστα Σταθόπουλου. Ο κ. Σταθόπουλος πρωτοστάτησε στην ανάδειξη του θέματος και στις 28.4.2010 από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου και τα δημοσιεύματα που ακολούθησαν, η Επιτροπή μας μπορεί σήμερα να θέσει στην κρίση σας τα ακόλουθα στοιχεία και γεγονότα:

Α. Τον Ιούλιο του 2006 η Δημοτική Επιχείρηση έκανε πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκμίσθωση του υπόγειου γκαράζ του Νεκροταφείου με αρχική τιμή προσφοράς μίσθωσης 2.200 ευρώ το μήνα για το χρονικό διάστημα από 2006 έως και 2011. Όπως αποδείχτηκε αργότερα για τον ο διαγωνισμός δεν υπήρξε τελικά απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου. Στο πλειοδοτικό διαγωνισμό συμμετείχαν 6 ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι κατέθεσαν προσφορές. Από αυτές η ανώτερη ήταν 4.500 ευρώ το μήνα και η κατώτερη 2.200 ευρώ. Η προσφορά των 2. 200 ευρώ ήταν του κ. Φιλοσίδη.

Η αρμόδια επιτροπή της Δημοτικής επιχείρησης, στην οποία συμμετείχαν και οι κατηγορούμενοι κ.κ. Βαρουχάκης και Στέκος, όπως ρητά αναφέρεται στο δημόσιο έγγραφο-πρακτικό αποσφράγισης για την εκμίσθωση του Β’ υπογείου γκαράζ, ανέδειξε ως πλειοδότη τον επιχειρηματία που έδωσε τη μεγαλύτερη προσφορά δηλ. τα 4.500 ευρώ.

Η παραπάνω απόφαση της αρμόδιας επιτροπής, με την οποία αναδείχτηκε ο πλειοδότης των 4.500 ευρώ, περιλαμβάνεται στο επίσημο απόσπασμα πρακτικού της υπ’ αριθμ. 117 / Ιουλίου 2006 της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ) της Δημοτικής Επιχείρησης. Στην συνέχεια το ίδιο Δ.Σ της Επιχείρησης, εμφανίζεται με μεταγενέστερη απόφασή του, να κρίνει άγονο τον διαγωνισμό και να ζητά να επαναληφθεί αυτός, με το αβάσιμο όσο και γελοίο επιχείρημα ότι το μηνιαίο μίσθωμα των 4.500 ευρώ ήταν μικρό!....Το πόσο επιζήμια, προκλητική και γελοία ήταν η απόφαση αυτή, θα αποδειχτεί αργότερα, στον δεύτερο διαγωνισμό, όταν ο Δήμαρχος και η κομπανία του, θα υιοθετήσουν ως μίσθωμα εκκίνησης του πλειοδοτικού διαγωνισμού τα 2500 ευρώ και η επιτροπή θα επικυρώσει ως τελικό μηνιαίο μίσθωμα τα 2500 ευρώ, τα οποία πρόσφερε ο Φιλοσίδης!

Στο μεταξύ αποδεικνύεται ότι το επίσημο πρακτικό με αριθμό 117 ανήκει στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου που έγινε τον Απρίλη του 2006. Από ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ότι πραγματοποιήθηκε Δ.Σ της δημοτικής επιχείρησης Ιούλιο του 2006! Σύμφωνα με τον κ. Σταθόπουλο συνεδρίαση του Δ.Σ έγινε τον Απρίλιο και όχι τον Ιούλιο του 2006! Από αυτό συνεπώς το στοιχείο βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο διαγωνισμός και οι όροι που αυτός προκηρύχθηκε για το γκαράζ, δεν έγινε με απόφαση του Δ.Σ. Προφανώς ο διαγωνισμός ήταν μια απόφαση του Δημάρχου και της πειθήνιας ομάδας για την σκοπιμότητα και την πραγματική φύση, της οποίας θα αποφανθεί τελικά το δικαστήριο.

Β. Τον Αύγουστο του 2006 (μες το καλοκαίρι και δύο μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές, Οκτώβρης 2006) ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης και Δήμαρχος Βύρωνα κ. Ν. Χαρδαλιάς, υπογράφει την προκήρυξη διεξαγωγής δεύτερου πλειοδοτικού Διαγωνισμού. Αυτή την φορά ο ενοικιαζόμενος χώρος αντί για γκαράζ αναφέρεται ως γκαράζ- αποθήκη για το χρονικό διάστημα 2006-2010 με αρχικό προσφερόμενο μηνιαίο μίσθωμα 2.500 ευρώ.

Στο διαγωνισμό που διεξάγεται από 17 Αυγούστου 2006 μέχρι 29 Αυγούστου 2006 τελικά συμμετέχει μόνο μία επιχείρηση προσφέροντας μηνιαίο μίσθωμα 2.500 ευρώ. Είναι η επιχείρηση του κ. Φιλοσίδη η οποία είχε μειοδοτήσει στον πρώτο διαγωνισμό και είχε προσφέρει τότε το μικρότερο μηνιαίο μίσθωμα των 2.200 ευρώ.

Στη συνέχεια η αρμόδια επιτροπή της Δημοτικής Επιχείρησης στην οποία συμμετείχαν πάλι οι κύριοι Βαρουχάκης και Στέκος, όπως αναφέρεται έγγραφο-πρακτικό της δεύτερης αποσφράγισης για την εκμίσθωση του Β’ υπογείου γκαράζ-αποθήκη, ανέδειξε ως πλειοδότη την μία και μοναδική επιχείρηση που συμμετείχε στο διαγωνισμό και έδωσε την προσφορά των 2.500 ευρώ το μήνα.

Από την ακύρωση-ανατροπή της πρώτης απόφασης των 4.500 ευρώ το μήνα και της κατακύρωσης τελικά του ενοικίου των 2.500 ευρώ, ο Δήμος δηλ. η τοπική κοινωνία, υπέστη μια ζημιά της τάξης των 24,000 ευρώ ετησίως ή γύρω στις 100.000 ευρώ για όλη την διάρκεια της μίσθωσης . Το γκαράζ – αποθήκη που τελικά νοικιάστηκε με 2500 ευρώ, έχει συνολική έκταση πάνω από 1000 τ.μ., την ώρα που ο Δήμος , τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι του 2011 πλήρωνε ενοίκιο για τον κινηματογράφο Λουϊζα 6.500 Ε τον μήνα, στην Ιθώμης για το Πνευματικό Εργαστήρι……. Στο γυμναστήριο της Κύπρου ( με υπόγειο μάλιστα!)……………




Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ



«Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάστασης στο Δήμο Βύρωνα»

Ανακοίνωση

ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΥΡΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

Υπογράφεται από διευθυντές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Επιβεβαιώνονται στο ακέραιο οι καταγγελίες της «Επιτροπής για την Καταγραφή της Κατάστασης στο Δήμο Βύρωνα» για την σκανδαλώδην και παράνομη κατακράτηση των κρατικών χρηματοδοτήσεων προς τα σχολεία, από το Δήμο Βύρωνα!

Έξη διευθυντές και διευθύντριες σχολικών μονάδων, που εδρεύουν στο Βύρωνα, με επιστολή τους, η οποία απευθύνεται στον Δήμαρχο κ. Χαρδαλιά και την αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Βύρωνα κ. Πετρούλα Μπαστέα, εκφράζουν την έντονη δυσφορία τους και διαμαρτύρονται για την κατακράτηση από τον Δήμαρχο των κρατικών χρηματοδοτήσεων για τις λειτουργικές δαπάνες και τις ανάγκες των σχολείων. Στη πρόσφατη αυτή επιστολή τους, καταγγέλλουν ότι η μέθοδος της κατακράτησης των σχολικών πόρων από τον Δήμο, δεν αφορά μόνο την νέα χρονιά 2011-2012, αλλά αυτή σημειώνεται ήδη από την έναρξη της περασμένης σχολικής περιόδου (!) και ότι η χρηματοδότηση των σχολείων για τα λειτουργικά τους έξοδα έχει στην ουσία σχεδόν διακοπεί!

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα, οι διευθυντές και διευθύντριες των σχολείων στην επιστολή τους τονίζουν, μεταξύ των άλλων, ότι τα απλήρωτα τιμολόγια αυξάνονται, οι προμηθευτές διακόπτουν την συνεργασία με τα σχολεία και μια σειρά λογαριασμοί, που αφορούν ΔΕΚΟ, παραμένουν επί μακρύ χρονικό διάστημα απλήρωτοι (!). Στην ίδια επιστολή με αυστηρό τρόπο κατακρίνεται η συμπεριφορά της δημοτικής αρχής ως αήθης ενώ τονίζεται επίσης πως η τακτική αυτή εμφανίζει το Δήμο να αδιαφορεί για την κατάσταση των σχολικών μονάδων και την δημοτική αρχή ως συμβάλλουσα στην παραπέρα υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, ενώ διατυπώνεται συνάμα η κατηγορία ότι τα σχολεία, τα οποία διευθύνουν οι υπογράφοντες την επιστολή είναι τα μόνα από την Α΄ διεύθυνση Π.Ε. Αθηνών στα οποία δεν έχουν δοθεί από την Σχολική Επιτροπή τα βιβλιάρια Ταμιευτηρίου.

Η επιστολή τελειώνει με την προειδοποίηση προς τον Δήμαρχο Βύρωνα ότι αν συνεχισθεί η πολιτική της παραγνώρισης των αναγκών των σχολείων και δεν καταβληθούν άμεσα τα χρήματα, οι ίδιοι θα υπερασπισθούν τα δικαιώματα των παιδιών , θα ενημερώσουν τους γονείς, την κοινή γνώμη και τα όργανα των καθηγητών και θα καταγγείλουν την επικρατούσα κατάσταση στην κεντρική διοίκηση ώστε να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την συμμόρφωση του Δήμου.

Η επιστολή και όσα περιέχονται σε αυτή, αναφορικά με την παράνομη παρακράτηση της κρατικής χρηματοδότησης από την δημοτική αρχή Χαρδαλιά/Ν.Δ, έρχονται να επιβεβαιώσουν σχεδόν στο ακέραιο την πρόσφατη Ανακοίνωση - Καταγγελία της «Επιτροπής για την Καταγραφή της Κατάστασης του Δήμου Βύρωνα» καθώς και το καθεστώς απολυταρχίας και ετσιθελισμού από τα οποία κυριαρχείται η πολιτικής της.

Υπενθυμίζουμε ότι η κ. Μπαστέα Πετρούλα είναι εκτός από Αντιδήμαρχος Οικονομικών και αντιδήμαρχος Διαφάνειας(!!......). Μιλάμε για μεγάλη διαφάνεια….. Παρά την ανομία και τις καραμπινάτες παρεκτροπές της δημοτικής αρχής, η παρουσία της Αντιδημάρχου για την Παιδεία κ. Παυλάκου - Παναγιωτοπούλου υπήρξε εξαιρετικά δυναμική και εκδηλώθηκε με την ανάρτηση της φωτογραφίας της, στην ιστοσελίδα του Δήμου, ενώ οι πρόεδροι των δύο Σχολικών Επιτροπών που είναι για μεν την Πρωτοβάθμια η δημοτική σύμβουλος κ. Σωτηρούλα Υφαντή και την Δευτεροβάθμια ο δημοτικός σύμβουλος κ. Κριατσιώτης Γιώργος έχουν «εξαφανιστεί» και στην ουσία με την στάση τους βάζουν πλάτη στις παρανομίες της Δημοτικής Αρχής.

«Η Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάστασης στο Δήμο Βύρωνα»

Βύρωνας 5.1.2012






Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ: ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ


Αδιαφάνεια – Αναξιοπιστία – Ασυδοσία - Χρεωκοπία

ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ: ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΙΘΩΜΗΣ

Και νέα φουρνιά απλήρωτων καθηγητών;

Σιωπούν οι εκπρόσωποι των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολιτεύσης που συμμετέχουν στην Διοίκηση του Π.Κ!

Ανακοίνωση

Της «Επιτροπής για την Καταγραφή της Κατάστασης στο Δήμο Βύρωνα»

Η υπόθεση των 4 εργαζομένων, στους οποίους ο Δήμος Βύρωνα χρωστάει δεδουλευμένα εδώ και 5 περίπου χρόνια, δυστυχώς δεν έληξε αλλά συνεχίζεται !

Σχετικά με την υποχρέωση του Δήμου να ξοφλήσει τα χρωστούμενα στο αναφερόμενο προσωπικό θυμίζουμε τα εξής :

Στα μέσα Γενάρη 2011, μετά από σχετικές καταγγελίες και δημοσιεύματα για την σκανδαλώδη αυτή υπόθεση, η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Πηνελόπη Δάφνη δήλωσε στον μέλος της Επιτροπής μας κ. Δ. Σουλιώτη, που την ρώτησε για το τι θα γίνει με την εξόφληση των δεδουλευμένων του διδακτικού προσωπικού της Ιθώμης, ότι «θα πληρωθούν το προσεχή μήνα» και ότι από το λογιστήριο υπολογίστηκαν τα ποσά και έχουν πάει στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου για πληρωμή!. Τον Φλεβάρη, επειδή οι αναφερόμενοι δεν πληρώθηκαν, η κ. Δάφνη ξαναρωτήθηκε τι θα γίνει με την πληρωμή των ανθρώπων και εκείνη «ενοχλημένη» από την αβελτηρία τάχα της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου, που δεν εξόφλησε τους εργαζόμενους, επανέλαβε ότι οι δικαιούχοι θα πληρωθούν τον Μάρτη!...

Τον Μάρτη, αυτή την φορά, ρωτήθηκε ο Δήμαρχος, από το ίδιο μέλος της Επιτροπής μας, πότε επί τέλους θα πληρωθούν οι άνθρωποι της Ιθώμης και ο κ. Χαρδαλιάς απάντησε ότι «θα πληρωθούν μόλις εγκριθεί ο προϋπολογισμός» δηλ. τέλος Μάρτη αρχές Απρίλη! Την ίδια δέσμευση απάντηση είχε αναλάβει και σε εκπρόσωπο του σωματείου.

Τελικά εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός, ο Δήμος πήρε και τα δάνεια, πέρασε και ο Απρίλης, αλλά ο Δήμος δεν έχει ακόμα καταβάλλει τα χρωστούμενα που εκκρεμούν εδώ και 5 χρόνια!....Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η Διοίκηση του Π.Κ, σε συνεννόηση προφανώς με τον Δήμαρχο, και εισάγοντας πρωτοφανείς μεθόδους διαχείρισης, ζήτησε και έλαβε από τους εργαζόμενους αποδείξεις εξόφλησης των αποδοχών τους, ενώ οι ίδιοι δεν είχαν πάρει φράγκο ενώ εκτός από αυτό πλήρωσαν και από πάνω το ανάλογο ΦΠΑ, (την περίοδο εκείνη παρείχαν εργασία με μπλοκάκι!). Οι εν λόγω εργαζόμενοι σκέπτονται να διεκδικήσουν δικαστικά τα δεδουλευμένα καθώς τον Ιούνη επέρχεται ο χρόνος παραγραφή της απαίτησης.

Στο μεταξύ, από πληροφορίες, που όμως δεν κατορθώσαμε να επιβεβαιώσουμε, διαδίδεται ότι ο Δήμος χρωστάει εκτός από τα δεδουλευμένα της 5ετίας και αρκετούς μισθούς σε άλλους καθηγητές του εργαστηρίου της Ιθώμης. Πάντα σύμφωνα με τις ίδιες αδιασταύρωτες πληροφορίες λέγεται ότι το ΠΚ χρωστάει μισθούς από το 2010. Επίσης λέγεται ότι οι πληρωμές γενικά δεν γίνονται τακτικά π.χ κάθε μήνα, αλλά όποτε καπνίσει στην «δημοκρατική και ευαίσθητη» διοίκηση του Π.Κ. Σε μερικούς από αυτούς τους εργαζόμενους μάλιστα λέγεται ότι πληρωμές γίνονται κάθε έξη μήνες ή ακόμα και μετά 8 μήνες! Κόμηδες και δουλοπάροικοι!...

Πρόκειται για συμπεριφορά η οποία δεν είναι μόνο αντεργατική αλλά και

αήθης. Πνευματικό Κέντρο και Δήμος εκμεταλλεύονται το φόβο της κρίσης και την ανάγκη των εργαζομένων για μεροκάματο και επιδεικνύουν μια τέτοια περιφρόνηση όχι μόνο στα εργασιακά δικαιώματα του προσωπικού αλλά και στις ανάγκες του, στην ίδια την αξιοπρέπειά τους.

Ποιοι είσθε εσείς που αναγκάζετε τους εργαζόμενους αυτούς που, με το μόχθο τους πλουτίζουν την κοινωνία και διδάσκουν τα παιδιά μας, να σας παρακαλάνε για το ψωμί τους;

Υπογραμμίζουμε ότι μολονότι η αχαρακτήριστη αυτή συμπεριφορά είναι σε γνώση της Διοίκησης του Πνευματικού Κέντρου, κανένα μέλος του Δ.Σ μέχρι σήμερα δεν έχει εκδηλώσει κανενός είδους συμπαράσταση στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων, παρά το γεγονός ότι στη Διοίκηση του Π.Κ συμμετέχουν εκπρόσωποι όλων των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης (εκτός από την Αριστερή Παρέμβαση), όπως επίσης δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια και καμιά από τις δημοτικές παρατάξεις.

Η «Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάστασης του Δήμου Βύρωνα»








Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Αχούρια οι εγκαταστάσεις του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Βύρωνα


Νέα έρευνα της «Επιτροπή για την Καταγραφή της Κατάστασης στο Δήμο Βύρωνα» στις αθλητικές εγκαταστάσεις στην Εργάνη


ΑΧΟΥΡΙΑ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!


· Οργιάζει ο παρασιτισμός.

· Σκουπίδι και εγκατάλειψη στις αθλητικές εγκαταστάσεις στην Εργάνη.

· Η πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού υπάρχει για να εισπράττει απλώς την αποζημίωσή της; ;….

· Πραξικοπηματικά με απευθείας αναθέσεις και προεκλογικές οι επιστρώσεις αθλητικών γηπέδων !


Τρίτη 3.5.- ( ρεπορτάζ και φωτό : Τριανταφυλλιά η καθηγήτρια + Στέφανος Σ. ).- Όποιος αντικρίσει ένα τέτοιο θέαμα, όπως αυτό που θα δείτε παρακάτω στο φωτογραφικό ρεπορτάζ που ακολουθεί, δεν θα είναι εύκολο να συγκρατήσει τα αισθήματα οργής, αλλά και τα αισθήματα ντροπής που μας κατακλύζουν ! Γιατί, αισθήματα οργής και ντροπής ήταν αυτά που μας κατέκλυσαν όταν αντικρίσαμε το προκλητικό, από κάθε άποψη, καθεστώς αθλιότητας, το οποίο δυστυχώς κυριαρχεί στις δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις στην Εργάνη και στους χώρους, γύρω από το γνωστό «Θέατρο των Βράχων». Και αναρωτιέται κανείς : Σε αυτή την έσχατη βαθμίδα έχει περιέλθει ο πολιτισμός μας; Χώροι άθλησης είναι αλήθεια αυτό το πράγμα; Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να δώσουμε στα νιάτα του Δήμου Βύρωνος, στην νεολαία της Ελλάδος; Δεν υπάρχουν αρκετά λόγια για να περιγράψουμε με ακρίβεια τα όσα θλιβερά βλέπαμε. Γι αυτό δώσαμε περισσότερη θέση στην δύναμη και την αντικειμενικότητα της φωτογραφίας, που είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας των όσων περιλαμβάνονται στην εισαγωγή της θλιβερής αυτής ξενάγησης, σε ένα ρυπαρό και βάρβαρο τοπίο που απογοητεύει αλλά και εξαγριώνει και στο οποίο είναι καταδικασμένα να αθλούνται τα παιδιά μας!


Δεν είμαστε δημοσιογράφοι. Εκπαιδευτικοί είμαστε και οι δύο, που αν και συνηθισμένοι να αντιμετωπίζουμε, σε πολλά από τα σχολεία του Δήμου μας, μια κατάσταση κτιρίων, που πολλές φορές απέχει από το επιθυμητό, μείναμε, στην κυριολεξία, εμβρόντητοι από το βαθμό ασυνειδησίας και την έκταση της αδιαφορίας, που επιδεικνύονται από τους υπεύθυνους της δημοτικής αρχής, στους οποίους ο λαός έχει αναθέσει να φροντίζουν τις ανάγκες του και τα δικαιώματά του.


Όσο και αν προσπαθήσαμε, σε αυτό που αντικρίζαμε δεν μπορέσαμε να δούμε κάτι το οποίο θα μπορούσαμε να βαθμολογήσουμε με το βαθμό της επιείκειας ή έστω της σιωπηρής ουδετερότητας. Το θέαμα ήταν οικτρό. Η αθλιότητα και η απουσία κάθε αξιοπρέπειας, που χαρακτηρίζει συνολικότερα τις συγκεκριμένες δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις, είναι όροι και προσδιορισμοί οι οποίοι ακούγονται μάλλον ως επιεικείς απέναντι σε τέτοια φαινόμενα, τα οποία πρέπει με το πιο κατηγορηματικό τρόπο να καταδικάζονται και να καταγγέλλονται και δεν μπορεί να συγκαλυφθούν από τις συνήθεις ψευδολογίες στις οποίες επιδίδεται συχνά η ηγεσία του Δήμου για να δικαιολογεί τις ευθύνες της. Πρέπει να υπογραμμισθεί ότι δεν είναι ο όποιος χώρος, ότι εκεί αθλούνται παιδιά, αθλείται το μέλλον της χώρας. Από την άποψη αυτή δεν έχουν θέση οι μέσοι όροι, οι κομματικές περιχαρακώσεις, οι πολιτικοί αλληθωρισμοί. Είναι απόλυτη η ευθύνη της δημοτικής εξουσίας σε όλες τις βαθμίδες της! Έχουμε καθήκον να εγκαταλείψουμε τις ευτελείς συνήθειες, τους ανήθικους συμβιβασμούς, την απουσία εναντίωσης, την δημόσια καταδίκη όσων ευτελίζουν το παρόν και υπονομεύουν το μέλλον μας.


Τι μας έδειξε η περιήγηση στα γήπεδα και τους χώρους της Εργάνης ; Βρωμιά στους χώρους υγιεινής και άλλους κοινόχρηστους χώρους, σκουπίδια παντού, εγκαταλειμμένα μπάζα και άλλα υλικά εργολαβικών εργασιών, χοντρά και μικρά αντικείμενα πεταμένα μαζικά στις δασικές εκτάσεις και άλλες αθλιότητες ανεπίτρεπτα αλισβερίσια με εργολάβους. Όλα αυτά μαρτυρούν ότι η Δημοτική Αρχή, ο Δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού, η Πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού κ. Βυρίνη Μαρία κ.ά περιφρονούν τα παιδιά μας και τους πολίτες. Δεν εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους και το μόνο που πιθανώς τους ενδιαφέρει είναι η προσοδοφόρα εξουσίας τους και η στήριξη των κομμάτων του μνημονίου και της καταστροφικής, για τον λαό, πολιτικής τους. Γι’ αυτό και το ανάξιο έργο τους πρέπει να αποδοκιμαστεί δημόσια!


Ταυτόχρονα ο κ. Δ. Σουλιώτη, Συντονιστής και μέλος της Επιτροπής μας, κατέθεσε, ότι ο Δήμαρχος κύριος Χαρδαλιάς ενεργώντας πραξικοπηματικά και παραμερίζοντας τη Διοίκηση του Αθλητικού Οργανισμού, προχώρησε το 2010, στην τοποθέτηση νέων ταπήτων στα γήπεδα 5Χ5 καθώς και στα βοηθητικά γήπεδα ποδοσφαίρου στην Εργάνη. Το έργο έγινε με απευθείας ανάθεση, σε εργολάβο προφανώς επιλογής του κ. Χαρδαλιά, χωρίς προηγούμενα να αποφασίσει ή έστω να ενημερωθεί ο Α.Ο, όπου ανήκει, υποτίθεται, η ευθύνη λειτουργίας, συντήρησης και φροντίδας των γηπέδων. Το έργο έγινε στα πλαίσια της γνωστής χειραγώγησης της ψήφου των βυρωνιωτών, λίγο πριν την έναρξη της προεκλογικής εκστρατείας της παράταξής του. Πραξικοπηματικά και ερήμην της Διοίκησης του Α.Ο έγιναν επίσης και οι επιστρώσεις σε δύο αθλητικά γήπεδα του Κουταλά καθώς και το γήπεδο μπάσκετ στην Αγ. Τριάδα. Ο ίδιος κατάγγειλε επίσης ότι ο Εργολάβος που έκανε τα έργα στα γήπεδα της Εργάνης, άφησε έξω από τις εγκαταστάσεις πάνω από 5 μήνες τα μπάζα και τάπητες που ξηλώθηκαν, ενώ μερικοί άχρηστοι τάπητες από τα γήπεδα 5Χ ήταν μέχρι και τον Απρίλη έξω από τα εκεί γραφεία του Α.Ο!... Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες οι οποίες όλες, εκτός εξαιρέσεων, τραβήχτηκαν το μήνα Ιανουάριο του έτους 2011.





Πάνω :Εργάνη – Γήπεδα ποδοσφαίρου. Αυτά είναι μερικά από τα άχρηστα υλικά έξω από τα γήπεδα ποδοσφαίρου , τα οποία ο εργολάβος θα έπρεπε να έχει τοποθετήσει σε κοντέϊνερ και αμέσως μετά το τερματισμό του έργου να απομακρύνει! Σε αυτή την θέση τα άχρηστα υλικά που βλέπετε, έμειναν γύρω στους 4 μήνες. Τον πέμπτο περίπου μήνα, μετά από καταγγελίες μας, φέρανε ένα κάδο , τα τοποθέτησαν εκεί για μερικές εβδομάδες και τελικά τα απομάκρυναν.




Πάνω: Μια άλλη άποψη των στενών σχέσεων δημοτικής αρχής και εργολαβικής ασυδοσίας!....

Κάτω 4 φωτό: Όλη η δασική έκταση, που ανήκει στην Β΄ ζώνη Υμηττού και περιλαμβάνεται από τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Εργάνης μέχρι το κλειστό δημοτικό γήπεδο Μπάσκετ, είναι γεμάτη σκουπίδια. Το πιο απαράδεκτο είναι ότι τα σκουπίδια αυτά βρίσκονται επί χρόνια σε αυτή την θέση, όπως μας δήλωσαν αθλούμενοι στα γήπεδα 5Χ5 !












Φωτό πάνω 23/1/2011 : Παρά τις διαμαρτυρίες της Επιτροπής μας, τα αντικείμενα που βλέπετε πεταμένα, ήταν στην ίδια θέση από τον Αύγουστο περίπου του 2010 έως τις αρχές Απρίλη του 2011. Βρισκόμαστε ΣΤΑ ΓΉΠΕΔΑ 5Χ5, πίσω από τα γραφεία του Α.Ο στην Εργάνη…. ! Είναι πολύ πιθανόν ακόμα και σήμερα να βρίσκονται στην ίδια θέση.








Φωτό πάνω 23/1/2011. Ασυδοσία και παρασιτισμός. Οι ξηλωμένοι και άχρηστοι τάπητες από τα γήπεδα 5Χ5 πεταμένοι από τον εργολάβο δίπλα στα γραφεία του Α.Ο. Σε αυτή την θέση τα βλέπαμε μέχρι και τα μέσα Απρίλη.



Τα ίδια από μια άλλη γωνία










ΠΑΝΩ ΦΩΤΟ 23/1/2011.- Θέατρα Βράχων Μελίνας Μερκούρη και Άννας Συνοδινού. Ο Δήμος τιμά τον Πολιτισμό και τον Βύρωνα!.....Κρίμα.




Φωτό 23/1/2011. Πάνω αριστερά: Η «παιδική χαρά» απέναντι από το αναψυκτήριο «Άστρα», ως δείγμα αφοσίωσης και αγάπης του Δήμου στα παιδιά!.... Δεξιά. Μια απόδειξη «δημοτικού πολιτισμού και φροντίδας»!.....



­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­



Περιφράξεις Θέατρο Βράχων: όπως βλέπετε οι επιμελητές του πολιτισμού εν δράσει!....



Βλέπετε τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Εργάνης από μια θέση έξω από το Θέατρο Βράχων: Μήνες ίσως και χρόνια έχουν να πατήσουν το πόδι τους οι ιθύνοντες του αθλητισμού της καθαριότητας στην περιοχή! Βλέπετε εσείς κάποια αιτία που θα μπορούσε να δικαιολογήσει αυτή την εγκατάλειψη του περιβάλλοντος;

  




Τουαλέτες στο Γήπεδο ποδοσφαίρου Εργάνης: Δεν μπορούσαμε να πιάσουμε την μύτη μας! Μόνο οι τουαλέτες του ελληνικού δημοσίου και των Δήμων θα μπορούσαν να είναι σε αυτό το χάλι. Είναι ολοφάνερος ο παρασιτισμός των αξιωματούχων του Δήμου.



ΝΤΡΟΠΗ!


 






Πάνω: Η χαβούζα που βλέπετε, βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα γραφεία των αθλητικών συλλόγων, Αθηναϊκού, ΔΟΞΑ Βύρωνα κλπ. Από την έρευνα που κάναμε διαπιστώσαμε ότι η κατάσταση πίσω από τα γραφεία των αθλητικών συλλόγων διαρκεί χρόνια…..







Αφιέρωμα στην κ. Βυρίνη Μαρία ( μήπως έχει πάει και ποτέ στις αθλητικές εγκαταστάσεις ;) και στον κ. Ανδρίτσο - «Οι εξοπλισμοί» που βλέπετε είναι πίσω και δεξιά στα Γραφεία των αθλητικών συλλόγων Βύρωνα! Γιατί κύριε Δήμαρχε τέτοιο κατάντημα;










Κάτω φωτογραφία : Βλέπετε στο εσωτερικό του «Θεάτρου των Βράχων». Έχουνε μανία στην ασκήμια και την καταστροφή. Ούτε ένας δεν θα σηκώσει φωνή από την παράταξη Χαρδαλιά;








Μπορείτε να δείτε την ρυπαρότητα στην ξύλινη κατασκευή στο χώρο του Θεάτρου καθώς και τα ψυγεία τους και τα άλλα αντικείμενα. Στο βάθος οι ευσεβείς πόθοι του μεταπολεμικού ρομαντισμού με τα «λευκά ζόμπι παράθυρα» της εγκατάλειψης…..





ΤΕΛΟΣ