Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

4ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Βύρωνα - Επικινδυνότητα και ανευθυνότητα

Αγαπητοί συμπολίτες.

Θα θέλαμε να φέρουμε στην επιφάνεια ένα φλέγον θέμα. Την ασφάλεια του 4ου παιδικού σταθμού του Δήμου Βύρωνα που βρίσκεται στην συμβολή των οδών Ταύρου και Χειμάρας.


  
Ο παιδικός σταθμός λειτουργεί σε ένα παλαιό κτήριο που δεν είναι κατασκευασμένο για παιδικό σταθμό και δεν πληροί όλες τις προϋποθέσεις για λειτουργία.

Το χειρότερο όλων είναι ότι σε απόσταση 25 μέτρων βρίσκεται ένα βενζινάδικο της Shell!



Σύμφωνα με το Π.Δ. 595/1984 - Όροι και προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας πρατηρίων η απόσταση ενός παιδικού σταθμού πρέπει να είναι 100 μέτρα (Απόσταση ασφαλείας από παιδικούς σταθμούς, σχολεία, ναούς, κ.λπ. > 100 μ.: (άρθ. 4§ι))

Ο παιδικός σταθμός επίσης δεν πληροί της προδιαγραφές πυρασφάλειας όπως αυτές αναφέρονται στα:

Άρθρο 12
[Όπως αντικαταστάθηκε και τροποποιήθηκε με τις:
α) Υ.Α. 81813/5428/1993 (ΦΕΚ 647 τ. Α’)
β) Υ.Α. 54229/2498/1994 (ΦΕΚ 312 τ. Β’)]

και

Άρθρο 7
[Όπως τροποποιήθηκε με την Υ.Α. 58185/2474/1991 (ΦΕΚ 360 τ. Α’)]

Μιλάμε για μια ασύλληπτη κατάσταση όπου το βενζινάδικο σε απόσταση αναπνοής και η έλλειψη πυρασφάλειας αποτελούν συνδυασμό απόλυτου κινδύνου.

Το ότι τα παιδιά εισπνέουν τα πτητικά αέρια της βενζίνης κατά τον ανεφοδιασμό των οχημάτων η του πρατηρίου έχει απασχολήσει κανέναν; Μην γελιέστε, και κλειστά να είναι τα παράθυρα δεν είναι αεροστεγή, περνούν εύκολα στον χώρο του παιδικού σταθμού.

Πόσο είναι το νοίκι που πληρώνει ο λαός του Βύρωνα για τον Π.ΣΤ και γιατί τόσο χρόνια δεν έχει αλλάξει κτίριο;

Το ίδιο κτίριο επιπροσθέτως δεν πληροί και άλλους όρους ασφαλείας για τα παιδιά (όπως: μυτερές γωνίες, κανένας τάπητας ασφαλείας στις σκάλες, επίσης μυτερές γωνίες στις σκάλες, ελλιπής φωτισμός, πρόχειρη κατασκευή του χώρου ύπνου των νηπίων, κλπ.)

Ο δήμος γνωρίζει καλά την κατάσταση και τόσα χρόνια αδιαφορεί!

Υπάρχουν παιδικοί σταθμοί του Δήμου Βύρωνα που αποτελούν σύμβολα μιας πολιτικής της ντροπής και της αδιαφορίας απέναντι στο παιδί, μιας ξεπεσμένης και συντηρητικής τοπικής πολιτικής εξουσίας που έχει αποκοπεί από τον λαό και τις βασικές ανάγκες του.

Εφόσον τα παραπάνω είναι βάσιμα, ζητάμε να αναζητηθεί άμεσα άλλο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ακίνητο για την στέγαση των παιδιών.

Εδώ και χρόνια υπάρχει το αίτημα των απολλοτριώσεων για νέους παιδικούς σταθμούς ή αγορά κατάλληλων υποδομών για την στεγασή των Π.ΣΤ αλλά αυτή η ανάγκη περιφρονήθηκε τόσο από τη δημ. αρχή Χαρδαλιά όσο και από την σημερινή!

Δεν ζητούμε, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ το καλύτερο για τα παιδιά μας!

Σε απόσταση επίσης 30 μέτρων βρίσκεται και ένα ιδιωτικό εργαστήριο δημιουργικής απασχόλησης, το οποίο επίσης φιλοξενεί παιδιά!




Ο δήμος ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες του και οι δημοτικές παρατάξεις έχουν χρέος να φέρουν το ζήτημα αυτο ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ καθώς και την κατάσταση που επικρατεί στους άλλους ακατάλληλους παιδικούς σταθμούς, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ αλλά για να ΠΑΡΘΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΤΙΡΙΑ!

ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΩΝ. 



Επισυνάπτονται:



1) Προεδρικό Διάταγμα 595/1984


2) Άρθρο 12
[Όπως αντικαταστάθηκε και τροποποιήθηκε με τις:
α) Υ.Α. 81813/5428/1993 (ΦΕΚ 647 τ. Α’)
β) Υ.Α. 54229/2498/1994 (ΦΕΚ 312 τ. Β’)]


3) Άρθρο 7

[Όπως τροποποιήθηκε με την Υ.Α. 58185/2474/1991 (ΦΕΚ 360 τ. Α’)]