Κοροϊδεύουν και εξαπατούν τον λαό του Βύρωνα
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ
ΤΑ ΦΡΕΑΤΙΑ - ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ
Οργή για τον κ. Δήμαρχο Βύρωνα και τη δημοτική παράταξη της Ν.Δ, που με την στάση τους διευκολύνουν την εργολαβική ασυδοσία
«Κουρελούδες» τα έργα οδοποιίας στο Δήμο Βύρωνα!
Ο Δήμος καλείται να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα για την εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ και τους όρους της εργολαβικής σύμβασης
Η εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ Α.Ε, μετά την κατακραυγή και τα δημοσιεύματα της «Επιτροπής για την Καταγραφή της Κατάστασης στον Δήμο Βύρωνα» για τα φρεάτια- λακκούβες, και τρείς περίπου μήνες αφότου αποχώρησε χωρίς -όπως είναι γνωστό- να εκτελέσει τις εργασίες σε 600 περίπου φρεάτια της εργολαβίας, ην εταιρία επανέκαμψε και όπως ήδη ενημερώσαμε, στις αρχές του Φλεβάρη, άρχισε να κλείνει φρεάτια.
Η επανάκαμψη της εταιρίας στις εργασίες της ωστόσο κράτησαν λίγο αφού η ΓΗΓΕΡΤΟΝ, με την ανοχή της δημοτικής αρχής και της διεύθυνσης της τεχνικής υπηρεσίας, διέκοψε τις εργασίας και αποχώρησε ξανά…. Στον Δήμο Βύρωνα οι εργολάβοι οδοποιίας – όπως είναι γνωστό - απολαμβάνουν ασυδοσίας, ένα φαινόμενο φυσικά που δεν είναι ανεξήγητο….. Όπως πληροφορηθήκαμε, από τα 600 περίπου επικίνδυνα φρεάτια- λακκούβες, που έπρεπε να σηκωθούν και να χτιστούν, ώστε να αποτραπεί κάθε κίνδυνος για ανθρώπους και τροχοφόρα, η εταιρία τελικά επισκεύασε, όπως λέγεται, περίπου 100 και εξαφανίστηκε….. Από μια πρώτη εκτίμηση τα 100 αφορούν σε φρεάτια – λακκούβες κεντρικών δρόμων, σε μια προφανή προσπάθεια να παίξουν παράσταση ότι τάχα αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα τα προβλήματα του έργου και να μειώσουν έτσι την κατακραυγή και τους επαπειλούμενους κινδύνους. Το θέατρο όμως που παίχτηκε δεν τους έλυσε, όπως θα δούμε, κανένα πρόβλημα αλλά μάλλον τους δημιούργησε νέα.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί συνέχιση της κοροϊδίας και του εμπαιγμού του λαού του Βύρωνα και επιβεβαιώνει το καθεστώς της φαυλότητας και της ασυδοσίας που διατρέχει τις λειτουργίες της Τ.Α. Υπάρχει το ερώτημα: Για ποιο λόγο η ΓΗΓΕΡΤΟΝ αφού είχε την δυνατότητα να φτιάξει τα 100 φρεάτια- λακκούβες δεν έφτιαξε και τα υπόλοιπα; Τι συμβαίνει; Όλα αυτά δεν μαρτυρούν ότι έχουμε μπροστά μας όλους τους όρους ενός νέου σκανδάλου; Ποιος είναι ο ρόλος του κ. Χαρδαλιά; Ποιος είναι ο ρόλος του Αντιδημάρχου κ. Ζούμπου; Τι ρόλο παίζει η διεύθυνση της Τεχνικής Υπηρεσίας η οποία πληρώνεται από τον ελληνικό λαό για να το υπηρετεί και ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι διακοπής του έργου; Και ακόμα: ποιος θα πληρώσει για την μεταφορά των τεράστιων όγκων από μπάζα και βουνά από άσφαλτο που η ΓΗΓΕΡΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ έριξε στην Εργάνη; Μήπως ο πολίτης βρίσκεται πάλι μπροστά σε ένα από τα γνωστά παιχνίδια συναλλαγής μεταξύ πολιτικών, δημοτικών και εργολαβικών παραγόντων;
Η δημοτική αρχή της Ν.Δ στον Βύρωνα μετά τις δημόσιες διαστάσεις που έχει πάρει το θέμα και τα δικαιολογημένα ερωτηματικά αντί να τοποθετηθεί υπεύθυνα και δημόσια γνωστοποιώντας στον λαό του Βύρωνα τις θέσεις της πάνω στο πρόβλημα και κυρίως τι θα γίνει με τις θανάσιμες λακκούβες, κρατάει στάση σιωπής, ενώ ταυτόχρονα δεν έχουμε υπόψη μας κανένα απολύτως μέτρο με το οποίο ο Δήμος θα υποχρέωνε την ΓΗΓΕΡΤΟΝ να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της. Από ότι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε δεν έχει γίνει καμιά μέχρι τώρα συνολική έκθεση από την Τεχνική Υπηρεσία της κατάστασης που άφησε η ΓΗΓΕΡΤΟΝ. Απέναντι στο ολοφάνερο αυτό σκάνδαλο δεν έχουμε καμιά πληροφορία για οποιεσδήποτε αντιδράσεις εκ μέρους της δημοτικής παράταξης του κ. Χαρδαλιά, της οποίας η σύνθεση αποτελείται στην πλειοψηφία της από στελέχη της Ν.Δ.
Όπως γράφαμε σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου προσπάθησαν να διαδώσουν την φήμη ότι η ΓΗΓΕΡΤΟΝ δεν πρόκειται να αναρτήσει τα φρεάτια και να κλείσει τις λακκούβες διότι βρίσκεται τάχα σε αδυναμία και σε διαδικασία πτώχευσης, εξ αιτίας της έλλειψης χρημάτων!.... Η επισκευή όμως εκ των υστέρων των 100 φρεατίων αποδεικνύει ότι οι φήμες αυτές διαδόθηκαν μάλλον για να συσκοτίσουν τις πραγματικές αιτίες της διακοπής των εργασιών παρά να ομολογήσουν αλήθειες και χαράξουν ένα δρόμο επίλυσης του προβλήματος.
Εκτός από τα φρεάτια- λακκούβες , η εταιρία έχει αφήσει και άλλες εργασίες ανεκτέλεστες ή κακής ποιότητας , οι οποίες πρέπει να ξαναγίνουν…. Αλλά και γι αυτά τα ζητήματα ούτε το δημοτικό συμβούλιο ούτε οι κάτοικοι Βύρωνα έχουν την παραμικρή υπεύθυνη ενημέρωση. Άλλες πληροφορίες λένε ότι η κακή οικονομική κατάσταση του Δήμου δεν επέτρεψε να πληρώσει μέρος των υποχρεώσεών του στην ΓΗΓΕΡΤΟΝ και ότι αυτό είχε αρνητικές συνέπειες στην εκτέλεση των εργασιών και αποτέλεσε πηγή προβλημάτων με την εταιρία. Από ότι έχουμε υπόψη μας μπορεί να λέγονται ή να αφήνεται να διαρρέουν διάφορα περί πτωχεύσεως της ΓΗΓΕΡΤΟΝ….. προκειμένου να συσκοτιστούν οι αιτίες διακοπής των έργων οδοποιίας , αλλά είναι φανερό πια ότι τίποτα δεν μπορεί να κρύψει τις μεγάλες ευθύνες της δημοτικής αρχής, η οποία ξόδεψε γύρω στα 2,8 εκ ευρώ από τον μόχθο του ελληνικού λαού για να μας παραδώσει ένα προεκλογικό έργο κουρελού όπου η αμφισβητούμενη ποιότητα και αρτιότητα των έργων «διακοσμούνται» με εκατοντάδες ανοιχτά φρεάτια – λακκούβες, που απειλούν την ζωή ανθρώπων και τροχοφόρων.
Η κοινή γνώμη στον Βύρωνα απαιτεί:
Α) Να τοποθετηθεί δημόσια ο Δήμαρχος και να εξηγήσει τους λόγους που η ΓΗΓΕΡΤΟΝ διέκοψε τις εργασίες χωρίς να ολοκληρώσει την εργολαβία σύμφωνα με την σύμβαση που έχει υπογράψει.
Β) Να δώσει στην δημοσιότητα την έκθεση (αν βέβαια έχει γίνει ποτέ τέτοια έκθεση) του επιβλέποντος μηχανικού της Τεχν. Υπηρεσίας του Δήμου , συνολικά για το έργο και τις παραβιάσεις της σύμβασης εκ μέρους του εργολάβου. Ο λαός απαιτεί να μάθει αν αναγράφονται στην εν λόγω έκθεση του επιβλέποντος μηχανικού οι συμβατικές παραβάσεις της ανάδοχης εταιρίας, οι κακοτεχνίες και οι παραλείψεις.
Γ) Αν έγινε έλεγχος του μείγματος της ασφάλτου,
Δ) Αν έγινε δειγματοληπτικός έλεγχος του βάθους του φρεζαρίσματος. Πώς έγινε η καταμέτρηση και η τελική κοστολόγηση της ασφαλτόστρωσης αφού το πάχος της ασφάλτου που όριζε η σύμβαση δεν ήταν σταθερό αλλά κυμαινόμενο έως 4 εκ.
Ε) Πόσα είναι ακόμα τα φρεάτια - λακκούβες που παραμένουν για φτιάξιμο και πως θα αντιμετωπιστεί άμεσα μια κατάσταση που θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ζωή ανθρώπων.
ΣΤ) Αν ο Δήμος έχει προβεί σε εξώδικο πρόσκληση με την οποία να αξιώνεται η αποπεράτωση του έργου ή έχει προβεί σε δικαστική δίωξη της εταιρίας για τις παραβιάσεις της σύμβασης και την μη εκτέλεση όλου του έργου και επί πλέον αν θα διατυπωθεί από τον Δήμο αξίωση της αποζημίωσης του από την ΓΗΓΕΡΤΟΝ.
Ζ) Αν και πόσα χρήματα έχει πληρώσει ο Δήμος στην ΓΗΓΕΡΤΟΝ μέχρι σήμερα.
Η) Πόσο κόστισαν τα έργα οδοποιϊας του 2010 συνολικά και πόσα είναι τα χιλιόμετρα των δρόμων στους οποίους έγινε ασφαλτόστρωση.
Δημήτρης Σουλιώτης
Πρ. Νομαρχιακός και δημοτικός σύμβουλος
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ
ΤΑ ΦΡΕΑΤΙΑ - ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ
Οργή για τον κ. Δήμαρχο Βύρωνα και τη δημοτική παράταξη της Ν.Δ, που με την στάση τους διευκολύνουν την εργολαβική ασυδοσία
«Κουρελούδες» τα έργα οδοποιίας στο Δήμο Βύρωνα!
Ο Δήμος καλείται να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα για την εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ και τους όρους της εργολαβικής σύμβασης
Η εταιρία ΓΗΓΕΡΤΟΝ Α.Ε, μετά την κατακραυγή και τα δημοσιεύματα της «Επιτροπής για την Καταγραφή της Κατάστασης στον Δήμο Βύρωνα» για τα φρεάτια- λακκούβες, και τρείς περίπου μήνες αφότου αποχώρησε χωρίς -όπως είναι γνωστό- να εκτελέσει τις εργασίες σε 600 περίπου φρεάτια της εργολαβίας, ην εταιρία επανέκαμψε και όπως ήδη ενημερώσαμε, στις αρχές του Φλεβάρη, άρχισε να κλείνει φρεάτια.
Η επανάκαμψη της εταιρίας στις εργασίες της ωστόσο κράτησαν λίγο αφού η ΓΗΓΕΡΤΟΝ, με την ανοχή της δημοτικής αρχής και της διεύθυνσης της τεχνικής υπηρεσίας, διέκοψε τις εργασίας και αποχώρησε ξανά…. Στον Δήμο Βύρωνα οι εργολάβοι οδοποιίας – όπως είναι γνωστό - απολαμβάνουν ασυδοσίας, ένα φαινόμενο φυσικά που δεν είναι ανεξήγητο….. Όπως πληροφορηθήκαμε, από τα 600 περίπου επικίνδυνα φρεάτια- λακκούβες, που έπρεπε να σηκωθούν και να χτιστούν, ώστε να αποτραπεί κάθε κίνδυνος για ανθρώπους και τροχοφόρα, η εταιρία τελικά επισκεύασε, όπως λέγεται, περίπου 100 και εξαφανίστηκε….. Από μια πρώτη εκτίμηση τα 100 αφορούν σε φρεάτια – λακκούβες κεντρικών δρόμων, σε μια προφανή προσπάθεια να παίξουν παράσταση ότι τάχα αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα τα προβλήματα του έργου και να μειώσουν έτσι την κατακραυγή και τους επαπειλούμενους κινδύνους. Το θέατρο όμως που παίχτηκε δεν τους έλυσε, όπως θα δούμε, κανένα πρόβλημα αλλά μάλλον τους δημιούργησε νέα.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί συνέχιση της κοροϊδίας και του εμπαιγμού του λαού του Βύρωνα και επιβεβαιώνει το καθεστώς της φαυλότητας και της ασυδοσίας που διατρέχει τις λειτουργίες της Τ.Α. Υπάρχει το ερώτημα: Για ποιο λόγο η ΓΗΓΕΡΤΟΝ αφού είχε την δυνατότητα να φτιάξει τα 100 φρεάτια- λακκούβες δεν έφτιαξε και τα υπόλοιπα; Τι συμβαίνει; Όλα αυτά δεν μαρτυρούν ότι έχουμε μπροστά μας όλους τους όρους ενός νέου σκανδάλου; Ποιος είναι ο ρόλος του κ. Χαρδαλιά; Ποιος είναι ο ρόλος του Αντιδημάρχου κ. Ζούμπου; Τι ρόλο παίζει η διεύθυνση της Τεχνικής Υπηρεσίας η οποία πληρώνεται από τον ελληνικό λαό για να το υπηρετεί και ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι διακοπής του έργου; Και ακόμα: ποιος θα πληρώσει για την μεταφορά των τεράστιων όγκων από μπάζα και βουνά από άσφαλτο που η ΓΗΓΕΡΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ έριξε στην Εργάνη; Μήπως ο πολίτης βρίσκεται πάλι μπροστά σε ένα από τα γνωστά παιχνίδια συναλλαγής μεταξύ πολιτικών, δημοτικών και εργολαβικών παραγόντων;
Η δημοτική αρχή της Ν.Δ στον Βύρωνα μετά τις δημόσιες διαστάσεις που έχει πάρει το θέμα και τα δικαιολογημένα ερωτηματικά αντί να τοποθετηθεί υπεύθυνα και δημόσια γνωστοποιώντας στον λαό του Βύρωνα τις θέσεις της πάνω στο πρόβλημα και κυρίως τι θα γίνει με τις θανάσιμες λακκούβες, κρατάει στάση σιωπής, ενώ ταυτόχρονα δεν έχουμε υπόψη μας κανένα απολύτως μέτρο με το οποίο ο Δήμος θα υποχρέωνε την ΓΗΓΕΡΤΟΝ να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της. Από ότι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε δεν έχει γίνει καμιά μέχρι τώρα συνολική έκθεση από την Τεχνική Υπηρεσία της κατάστασης που άφησε η ΓΗΓΕΡΤΟΝ. Απέναντι στο ολοφάνερο αυτό σκάνδαλο δεν έχουμε καμιά πληροφορία για οποιεσδήποτε αντιδράσεις εκ μέρους της δημοτικής παράταξης του κ. Χαρδαλιά, της οποίας η σύνθεση αποτελείται στην πλειοψηφία της από στελέχη της Ν.Δ.
Όπως γράφαμε σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου προσπάθησαν να διαδώσουν την φήμη ότι η ΓΗΓΕΡΤΟΝ δεν πρόκειται να αναρτήσει τα φρεάτια και να κλείσει τις λακκούβες διότι βρίσκεται τάχα σε αδυναμία και σε διαδικασία πτώχευσης, εξ αιτίας της έλλειψης χρημάτων!.... Η επισκευή όμως εκ των υστέρων των 100 φρεατίων αποδεικνύει ότι οι φήμες αυτές διαδόθηκαν μάλλον για να συσκοτίσουν τις πραγματικές αιτίες της διακοπής των εργασιών παρά να ομολογήσουν αλήθειες και χαράξουν ένα δρόμο επίλυσης του προβλήματος.
Εκτός από τα φρεάτια- λακκούβες , η εταιρία έχει αφήσει και άλλες εργασίες ανεκτέλεστες ή κακής ποιότητας , οι οποίες πρέπει να ξαναγίνουν…. Αλλά και γι αυτά τα ζητήματα ούτε το δημοτικό συμβούλιο ούτε οι κάτοικοι Βύρωνα έχουν την παραμικρή υπεύθυνη ενημέρωση. Άλλες πληροφορίες λένε ότι η κακή οικονομική κατάσταση του Δήμου δεν επέτρεψε να πληρώσει μέρος των υποχρεώσεών του στην ΓΗΓΕΡΤΟΝ και ότι αυτό είχε αρνητικές συνέπειες στην εκτέλεση των εργασιών και αποτέλεσε πηγή προβλημάτων με την εταιρία. Από ότι έχουμε υπόψη μας μπορεί να λέγονται ή να αφήνεται να διαρρέουν διάφορα περί πτωχεύσεως της ΓΗΓΕΡΤΟΝ….. προκειμένου να συσκοτιστούν οι αιτίες διακοπής των έργων οδοποιίας , αλλά είναι φανερό πια ότι τίποτα δεν μπορεί να κρύψει τις μεγάλες ευθύνες της δημοτικής αρχής, η οποία ξόδεψε γύρω στα 2,8 εκ ευρώ από τον μόχθο του ελληνικού λαού για να μας παραδώσει ένα προεκλογικό έργο κουρελού όπου η αμφισβητούμενη ποιότητα και αρτιότητα των έργων «διακοσμούνται» με εκατοντάδες ανοιχτά φρεάτια – λακκούβες, που απειλούν την ζωή ανθρώπων και τροχοφόρων.
Η κοινή γνώμη στον Βύρωνα απαιτεί:
Α) Να τοποθετηθεί δημόσια ο Δήμαρχος και να εξηγήσει τους λόγους που η ΓΗΓΕΡΤΟΝ διέκοψε τις εργασίες χωρίς να ολοκληρώσει την εργολαβία σύμφωνα με την σύμβαση που έχει υπογράψει.
Β) Να δώσει στην δημοσιότητα την έκθεση (αν βέβαια έχει γίνει ποτέ τέτοια έκθεση) του επιβλέποντος μηχανικού της Τεχν. Υπηρεσίας του Δήμου , συνολικά για το έργο και τις παραβιάσεις της σύμβασης εκ μέρους του εργολάβου. Ο λαός απαιτεί να μάθει αν αναγράφονται στην εν λόγω έκθεση του επιβλέποντος μηχανικού οι συμβατικές παραβάσεις της ανάδοχης εταιρίας, οι κακοτεχνίες και οι παραλείψεις.
Γ) Αν έγινε έλεγχος του μείγματος της ασφάλτου,
Δ) Αν έγινε δειγματοληπτικός έλεγχος του βάθους του φρεζαρίσματος. Πώς έγινε η καταμέτρηση και η τελική κοστολόγηση της ασφαλτόστρωσης αφού το πάχος της ασφάλτου που όριζε η σύμβαση δεν ήταν σταθερό αλλά κυμαινόμενο έως 4 εκ.
Ε) Πόσα είναι ακόμα τα φρεάτια - λακκούβες που παραμένουν για φτιάξιμο και πως θα αντιμετωπιστεί άμεσα μια κατάσταση που θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ζωή ανθρώπων.
ΣΤ) Αν ο Δήμος έχει προβεί σε εξώδικο πρόσκληση με την οποία να αξιώνεται η αποπεράτωση του έργου ή έχει προβεί σε δικαστική δίωξη της εταιρίας για τις παραβιάσεις της σύμβασης και την μη εκτέλεση όλου του έργου και επί πλέον αν θα διατυπωθεί από τον Δήμο αξίωση της αποζημίωσης του από την ΓΗΓΕΡΤΟΝ.
Ζ) Αν και πόσα χρήματα έχει πληρώσει ο Δήμος στην ΓΗΓΕΡΤΟΝ μέχρι σήμερα.
Η) Πόσο κόστισαν τα έργα οδοποιϊας του 2010 συνολικά και πόσα είναι τα χιλιόμετρα των δρόμων στους οποίους έγινε ασφαλτόστρωση.
Δημήτρης Σουλιώτης
Πρ. Νομαρχιακός και δημοτικός σύμβουλος